Bardzo proszę o życzliwą pomoc

25 Lip 2011, 23:58

Wiem, że podobnych wątków jest już sporo jednak "odważę" się poprosić o pomoc, ponieważ mam już w miarę skonkretyzowane oczekiwania względem auta, które chciałbym kupić. Pracuję i obecnie jestem na ostatnim roku studiów więc nie mam za wiele pieniędzy. Chciałbym kupić małe autko do 6 tys. i waham się pomiędzy:
- Opel Corsa B,
- Fiat Punto II,
- Ford KA,
- Peugeot 206,
- Renault Megane I;
Nie jestem super kierowcą - dopiero zaczynam, małe auto ma mało palić (najlepiej na LPG), chciałbym żeby łatwo się nim parkowało i części w razie jakiejś awarii mnie nie zrujnowały..
Przepraszam jeszcze raz, jeśli to pytanie już Was nudzi drodzy forumowicze ale nie znalazłem tak skonkretyzowanych oczekiwań w żadnym innym temacie i naprawdę nie znam się na samochodach i stąd moja wielka prośba o pomoc. Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc!
Praszek135
Obserwowany

26 Lip 2011, 07:51

Corsa B 1.4(1.2 ewentualnie, ale 1.0 omijac z daleka), kupisz spokojnie, a silnik dosc dynamiczny bedzie. Punto II co najwyzej 1.2 60km, porazka bo nie ma czym jechac. Meganke z poczatku produkcji, odpuscil bym, trafisz na cos nie do konca pewnego i beda potem same klopoty. A Lanosa 1.5 np z LPG nie chcesz? Tanie w naprawie, proste jak cep w budowie autko.
Czimi
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

26 Lip 2011, 08:52

Lanos jest trochę większy, ale zwykle jest tak że świeży kierowca boi się większych autek, ale i tak zaczyna próbować wieczorami i po tygodniu radzi sobie całkiem nieźle, a po 3 miesiącach zaczyna żałować że nie kupił czegoś większego, z lepszym wyposażeniem. Więc nie wykluczałbym lanosa czy astry z lpg oprócz Twoich propozycji, a forda ka stanowczo bym odpuścił. To już lepiej fieste z fordów za te kase.
pit85
Aktywny

Miejscowość: bydgoszcz

26 Lip 2011, 11:43