BBS felgi i dopasowanie dekielków

24 Sie 2020, 23:32

Witam, kupiłem takie felgi 

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

do mojego peugeota szukam dekielkow, jestem w tym kompletnie zielony i potrzebuje pomocy, czy one będą pasowały? 

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

.Opona 4x108x65 15' miejsce na dekielek 155mm, dekielek 155mm ale średnica tych zaczepow to 57mm, dekielki bbs widzę że większość w tym rozmiarze, ale nie jestem pewny jak to powinno być. 

Druga sprawa,  dopiero po zakupie zobaczyłem że to BBS, jak sprawdzić czy są one orginalne?
Arick720
Nowicjusz

25 Sie 2020, 07:00

Arick720 napisał(a):ale średnica tych zaczepow to 57mm,
więc sprawdź wymiar otworu centrującego, jeżeli się zgadza to będą pasowały. A felgi są oryginalne jeżeli mają oznaczenia w postaci logo i numerów.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

25 Sie 2020, 14:59

Arick720 napisał(a):Druga sprawa, dopiero po zakupie zobaczyłem że to BBS, jak sprawdzić czy są one orginalne?
Kao napisał(a):A felgi są oryginalne jeżeli mają oznaczenia w postaci logo i numerów.
Powinny być w formie przetłoczeń na wewnętrznej stronie felgi.

Z dekielkami często jest problem żeby je dopasować ale możesz zapytać sprzedawcy czy to czasem nie są od takich felg jak masz (wyślij mu zdjęcie).
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Renault Supercinq Baccara