REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
centurio napisał(a):Dlaczego nie brać pod uwagę 1.8T? Najbardziej by mnie zadowalał taki silnik, czy poza ewentualną naprawą turbiny jest coś jeszcze co podnosi koszty?
centurio napisał(a):Dlaczego nie brać pod uwagę 1.8T? Najbardziej by mnie zadowalał taki silnik, czy poza ewentualną naprawą turbiny jest coś jeszcze co podnosi koszty?
Pionek napisał(a):Rozumiem że te wiele odcieni lakieru to w gratisie?
Pionek napisał(a):nie ma to jak pokazywać najtańszej oferty prosto od handlarza, gdzie normalnie takie auta chodzą za 2-3 tys więcej
Pionek napisał(a):I tak będzie jechał lepiej po kapitalnym remoncie silnika za drugie tyle.
Śmiem twierdzić że to Audi objedzie 10 razy to Volvo, któremu pewnie z 40 koni brakuje i wszystko cieknie szczelinami że trzeba myć silnikInvi napisał(a):Teraz do....eś, 20 letnie volvo do remontu, 20 letnie audi dopiero się dociera
Pionek napisał(a):.podaj cenę kompletnego sprzęgła do tego silnika
Pionek napisał(a):albo rozrząd ile kosztuje?
Pionek napisał(a):Ile kosztuje jedna cewka?
Pionek napisał(a):Ile kosztuje komplet opon?
Pionek napisał(a):Dziwie się że jesteś długo forumowiczem a podstawowych kwestii nie ogarniasz.
Pionek napisał(a):Invi, dziwny jesteś udzielasz się od dawna na forum a wciskasz autorowi jakieś padła 20 letnie z 3 litrowym silnikiem 200 koni za 6 tys..za tyle to nawet ciężko o kompakt 150 konny z 98 roku
a przy byle temacie z 1.8T piszesz coś w stylu "1.8T jest nie dla wszystkich, tam są wężyki, zawory, podciśnienia, turbo, tu trzeba doktoratu z mechaniki kwantowej, żeby ogarnąć"Raziel11 napisał(a):vag jest prosty i tani w naprawach nie liczac jakichś pojedynczych przypadkow jak 3.2vr6.
Invi napisał(a):BTW mam znajomego. który zajmuje się z doskoku sprzedażą aut i miał a3 1.8t 99r, które wziął w rozliczeniu od chłopa lat ok 40. Do auta naprawdę nie można było się przyczepić. Wystawione za 7k i sebki dzwonią i przyjeżdżają z nastawieniem, że to szrot bo jest za tanio.
Invi napisał(a):Bierz pod uwagę, że stare auta spod tych znaczków mają w tym kraju ściśle określoną grupę użytkowników. Janusze i sebixy, którzy chcą szanować pod remizą. Kasa na chińskie felgi jest ale na wymianę oleju już brakuje albo się wkłada używane tarcze i zbieżność po wymianie końcówek ustawia "na sznurek".
W aucie wymieniono w ostatnim czasie:
- kompletny rozrząd;
- szybę czołową (pękła od kamyka);
- serwis zawieszenia (m.in. mocowania górne amortyzatorów);
- uszczelka pokrywy zaworów;
- świece zapłonowe;
- filtr paliwa;
- pompa paliwa;
- przepustnica;
- poduszki pod silnikiem
- złącze elastyczne wydechu.
Szybki, tu chodzi o to że to jest turbo Pb które w tamtych czasach nie było popularne i zdziwienie bo jest w golfie 20 letnim turbo benzynaszybki napisał(a):Raziel co do mechaników to bym doprecyzował...jest znacznie więcej warsztatów które nie to że potrafią ale myślą że potrafią...nie wspomnę że łatwiej zamówić coś w intercarsie niż w innej hurtowni gdzie z rabatami nie poszalejemy.