Benzyna/LPG do 8-9 tysięcy

26 Gru 2018, 17:16

centurio napisał(a):Dlaczego nie brać pod uwagę 1.8T? Najbardziej by mnie zadowalał taki silnik, czy poza ewentualną naprawą turbiny jest coś jeszcze co podnosi koszty?


Szukać możesz ale raczej tego typu ofert jak już:
[link do oferty na Olx wygasł]

fakt ideał to nie jest ale ktoś jeździł i chyba wie co ma a nie perełki z Niemiec za 600 € gdzie normalnie nawet 1,4 mpi nie kupisz

weź pod uwagę że oryginalny przepływomierz Bosch do 1,8T potrafi kosztować 600 zł a używki to loteria natomiast Toprany, Maxgear nie działają itd..albo komplet opon 16tek, przeguby, pomijam już łańcuch w rozrządzie który czasami też trzeba wymienić

Także szukaj za 2 tys więcej zł i od prywatnych, a nie wytanione sprowadzone grzmoty, jeśil ma być 1,8T
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

26 Gru 2018, 19:26

centurio napisał(a):Dlaczego nie brać pod uwagę 1.8T? Najbardziej by mnie zadowalał taki silnik, czy poza ewentualną naprawą turbiny jest coś jeszcze co podnosi koszty?


Wszystko już zostało wyżej napisane i ja się pod tym podpisuje :wink:

Zerknij na te:
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]?
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] - długi przegląd i opłaty tylko nie wierz w ocynk..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Gru 2018, 20:28

Tak naprawdę to moc nie jest dla mnie na pierwszym miejscu więc przy tym turbo się nie upieram, tym bardziej że jest tam dwumas jak się dopiero dowiedziałem.
Czy Audi A6 C5 będzie w tym budżecie?
[link do oferty na Olx wygasł]
centurio
Nowicjusz
 
Posty: 23

27 Gru 2018, 20:33

Bez sensu. Drogie utrzymanie, słaby silnik i 9k za 20 letnie auto.

Nie możesz sobie zacząć szukać jakiejś "normalnej" marki
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

27 Gru 2018, 20:44

Invi to ile wg Ciebie ma kosztować Audi A6 czyli jakby nie patrzeć dość wysoka klasa samochodu? 3000 zł?
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

27 Gru 2018, 20:57

Tak samo wysoka klasa jak np. s80, które kupisz taniej, bez szmacianej tapicerki i z silnikiem odpowiednim do auta "tej klasy" czyli zapewniającym osiągi lepsze niż seicento w dobrym stanie

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Przełomowe innowacje Toyoty, o których nie wiedzieliście
    Pierwszy elektryczny SUV na świecie, pierwsze auto wyścigowe z turbo czy też pierwsze sprzęgło bez toksycznego azbestu to tylko kilka z licznych innowacji Toyoty, które zmieniły i nadal pozytywnie zmieniają świat motoryzacji. ...

27 Gru 2018, 21:13

Invi, nie ma to jak pokazywać najtańszej oferty prosto od handlarza, gdzie normalnie takie auta chodzą za 2-3 tys więcej :ok:
Rozumiem że te wiele odcieni lakieru to w gratisie?
I tak będzie jechał lepiej po kapitalnym remoncie silnika za drugie tyle.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

27 Gru 2018, 21:26

Pionek napisał(a):Rozumiem że te wiele odcieni lakieru to w gratisie?


Czyli zakładamy, że dwudziestoletnie ałdi, gdzie na dwóch zdjęciach widać tylko centymetrową szparę błotnik-maska i matowe reflektory to laleczka?

Pionek napisał(a):nie ma to jak pokazywać najtańszej oferty prosto od handlarza, gdzie normalnie takie auta chodzą za 2-3 tys więcej :ok:


Akurat z rocznika a6 jest to "druga najdroższa" oferta.
Nie chciałem wrzucać najdroższej (czyli droższej o stówkę od ałdi) bo ta rozkłada rupiecie z ingolstadt na łopatki.
I w tym przypadku nie możesz już filozofować bo auto z kraju, gdzie wszystko sprawdzisz po VIN za free

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Pionek napisał(a):I tak będzie jechał lepiej po kapitalnym remoncie silnika za drugie tyle.


Teraz do....eś, 20 letnie volvo do remontu, 20 letnie audi dopiero się dociera :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio edytowany przez mike, 27 Gru 2018, 21:34, edytowano w sumie 1 raz
Powód: proszę nie używać wulgaryzmów
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

27 Gru 2018, 21:58

Invi napisał(a):Teraz do....eś, 20 letnie volvo do remontu, 20 letnie audi dopiero się dociera
Śmiem twierdzić że to Audi objedzie 10 razy to Volvo, któremu pewnie z 40 koni brakuje i wszystko cieknie szczelinami że trzeba myć silnik :D

Invi, dziwny jesteś udzielasz się od dawna na forum a wciskasz autorowi jakieś padła 20 letnie z 3 litrowym silnikiem 200 koni za 6 tys..za tyle to nawet ciężko o kompakt 150 konny z 98 roku.
Serio uważasz ze te piękne auta z umytymi silnikami, albo wielo -odcieniowe to będą perełki?

Audi przynajmniej ma silnik gdzie przy naprawach nie trzeba brać chwilówki..podaj cenę kompletnego sprzęgła do tego silnika w Volvo, albo rozrząd ile kosztuje?
Ile kosztuje jedna cewka?
Ile kosztuje komplet opon?

Dziwie się że jesteś długo forumowiczem a podstawowych kwestii nie ogarniasz.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

27 Gru 2018, 22:58

Pionek napisał(a):.podaj cenę kompletnego sprzęgła do tego silnika


sprzęgło sachs 682 pln (audi sachs 460)
zestaw valeo ze sztywnym kołem 1636 (audi valeo 1490)

Pionek napisał(a):albo rozrząd ile kosztuje?


zestaw paska+pompa ruville 469 (dla audi, w hurtowni, w której sprawdzałem jedyny, dostępny zestaw to "dayco" za 496, pompa valeo +zestaw paska ruville, 114+305=421)


Pionek napisał(a):Ile kosztuje jedna cewka?


delphi 123 pln (dla audi 162 pln)

Pionek napisał(a):Ile kosztuje komplet opon?


tyle samo co do a6, najpopularniejsze 16 zoll

Dodatkowo przypominam, że porównujemy ceny popierdziawki 1.8 rozpędzającej się do setki w 11.5 do 200-konnego R6.

Swoją droga jak już chcesz porównywać do weź może pod uwagę a6 2.8 i pokaż jak jest tanie w serwisie. Albo porównaj koszty zawieszenia i zaproponuj jak tanio i dobrze uszczelnić dwie głowice.

Pionek napisał(a):Dziwie się że jesteś długo forumowiczem a podstawowych kwestii nie ogarniasz.


A ja się dziwię Twojemu zaślepieniu kultem VAG. Ogarniam na tyle, żeby nie przepłacać za cztery zera na masce i inne powiązane marki.
Bierz pod uwagę, że stare auta spod tych znaczków mają w tym kraju ściśle określoną grupę użytkowników. Janusze i sebixy, którzy chcą szanować pod remizą. Kasa na chińskie felgi jest ale na wymianę oleju już brakuje albo się wkłada używane tarcze i zbieżność po wymianie końcówek ustawia "na sznurek".
Zrozum w końcu, że dobre auta innych marek kosztują mniej bo "janusze i sebixy" to większość tego społeczeństwa a oni pragną czterech kółek na masce więc popyt na inne rzeczy jest mały także jeśli chcesz sprzedać to obniżasz cenę.
A na te dziesiątki aut na sprzedaż, które w życiu oglądałem śmiało mogę stwierdzić, że procent trupów wśród aut vw/audi/bmw/honda jest o wiele większy niż przy volvo/saab'ach czy toyotach.

Pionek napisał(a):Invi, dziwny jesteś udzielasz się od dawna na forum a wciskasz autorowi jakieś padła 20 letnie z 3 litrowym silnikiem 200 koni za 6 tys..za tyle to nawet ciężko o kompakt 150 konny z 98 roku


A sam polecasz 20 letnie padła z silnikiem 1.8. Secundo - nie 6 tylko 7
Dlaczego ciężko o kompakt ze 150ps silnikiem? Bo przez pisanie pierdół na forach jak to sprawiasz (zresztą nie tylko Ty bo wielu takich tu jest), że jeśli ktoś ma takie auto trzymające się w miarę kupy myśli, że ten silnik jest ze złota i takiej ceny żąda. A skoro ciągle wałkujecie, że to musi dużo kosztować to kosztuje. Jest popyt jest podaż.
BTW mam znajomego. który zajmuje się z doskoku sprzedażą aut i miał a3 1.8t 99r, które wziął w rozliczeniu od chłopa lat ok 40. Do auta naprawdę nie można było się przyczepić. Wystawione za 7k i sebki dzwonią i przyjeżdżają z nastawieniem, że to szrot bo jest za tanio.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

27 Gru 2018, 23:11

Polska to biedny kraj i tu nikt za pol darmo nic nie oddaje jesli jest wiecej warte wiec historia z 1.8t mocno naciagana.

I te Twoje targety to wynikaja z czegoś innego.

Jak gosc 20 lat szuka auta to proste ze woli kupic a3/a4 czy civica niz dziadkowoza saaba czy volvo tylko tyle i az tyle.

A druga sprawa to vag jest prosty i tani w naprawach nie liczac jakichś pojedynczych przypadkow jak 3.2vr6. Czesci sa tanie bo sa wspolne dla wielu modeli, robota jest tania bo jest wielu mechanikow ktorzy ogarniaja vagi.

Jeśli ktos ma sobie kupic jakas cytryne czy lawete za 20tys i pozniej szukac w calej polsce serwisu to sie nie dziw ze woli doplacic i kupic za 30tys cos z czym bedzie mial mniej problemow.
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

27 Gru 2018, 23:42

Nie chcę kontynuować tego bezsensownego off topu, ale powala mnie pokrętna logika Raziela :!:
Raziel11 napisał(a):vag jest prosty i tani w naprawach nie liczac jakichś pojedynczych przypadkow jak 3.2vr6.
a przy byle temacie z 1.8T piszesz coś w stylu "1.8T jest nie dla wszystkich, tam są wężyki, zawory, podciśnienia, turbo, tu trzeba doktoratu z mechaniki kwantowej, żeby ogarnąć"
W innym temacie 1.8T zawsze jest ok, ale w 2.5T z Volvo na pewno pękną tłoki, a 1.8T będzie zawsze laleczka, gdzie jeśli ktoś wypomni jakiś przypadek z awarią lub nietrzymaniem mocy - "to pojedynczy przypadek"

Kaj tu rozum i logika? :roll:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14201
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

28 Gru 2018, 00:07

Raziel co do mechaników to bym doprecyzował...jest znacznie więcej warsztatów które nie to że potrafią ale myślą że potrafią...nie wspomnę że łatwiej zamówić coś w intercarsie niż w innej hurtowni gdzie z rabatami nie poszalejemy. :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Gru 2018, 00:29

Invi napisał(a):BTW mam znajomego. który zajmuje się z doskoku sprzedażą aut i miał a3 1.8t 99r, które wziął w rozliczeniu od chłopa lat ok 40. Do auta naprawdę nie można było się przyczepić. Wystawione za 7k i sebki dzwonią i przyjeżdżają z nastawieniem, że to szrot bo jest za tanio.


Czyli co sprawdzałeś go na hamowni? sprawdzałeś kompresję? stan opon, blacharski, wyposażenie itd?
Bo to że skręca, przyspiesza, hamuje to o niczym nie świadczy.

I szkoda ze porównujesz ceny cześci które w ogóle nie wystepują
1490 sprzęgło w Audi? serio? chyba w Aso z wymianą.
Tam jest zwykły zestaw bez dwumasy żadnej i kosztuje max ok 500 zł.
Cewki - pamiętaj że w Volvo masz 6 sztuk
I podstawowe opony do Audi to 15tki w Volvo masz 16tki
itd..

I na prawdę śmieszy mnie Twoje podejście na podstawie aut od handlarzy kupionych za 800€ których się sąsiedzi pozbywali bo wyjechany w trupa, oceniasz że można kupić Volvo z 200 koniami.
Nie długo to za 10 tys S60 2,5R będziesz polecał bo jakiś Mirek sprowadził z Niemiec.

Invi napisał(a):Bierz pod uwagę, że stare auta spod tych znaczków mają w tym kraju ściśle określoną grupę użytkowników. Janusze i sebixy, którzy chcą szanować pod remizą. Kasa na chińskie felgi jest ale na wymianę oleju już brakuje albo się wkłada używane tarcze i zbieżność po wymianie końcówek ustawia "na sznurek".


Tak a z 20 letnimi Volvo każdy jeździ do ASO i wkłada wszystko z górnej półki, oleje premium ściąga z Niemiec, opony tylko Pirelli i tankuje Shell V-power Racing 100 do pełna.

To są stereotypy takich osób jak Ty, zobacz jak wygląda normalny zdrowy doinwestowany golf - ja tam nie widzę jakiś sebixowych dodatków:
[link do oferty na Olx wygasł]

W aucie wymieniono w ostatnim czasie:
- kompletny rozrząd;
- szybę czołową (pękła od kamyka);
- serwis zawieszenia (m.in. mocowania górne amortyzatorów);
- uszczelka pokrywy zaworów;
- świece zapłonowe;
- filtr paliwa;
- pompa paliwa;
- przepustnica;
- poduszki pod silnikiem
- złącze elastyczne wydechu.


albo wejdź na forum vw i zobacz projekty ile ludzie wkładają w te auta kasy i czasu to potem pogadamy :ok: jakie części ładują, jakie oleje, filtry..
Masz tak mega sterotypowe podejście że to się w głowie nie mieści.

Nie ma sensu z Tobą dyskusja bo jesteś tak uprzedzony do Vag-a że jakby Ci ktoś pod choinkę dał nowiutkiego golfa salonowego to byś go wyrzucił z domu :D
się dziwie że nie zmieniłeś pracy jak przyszło Ci śmigać Octavią 1,6 tdi bo przecież to poniżanie pracownika :)

szybki napisał(a):Raziel co do mechaników to bym doprecyzował...jest znacznie więcej warsztatów które nie to że potrafią ale myślą że potrafią...nie wspomnę że łatwiej zamówić coś w intercarsie niż w innej hurtowni gdzie z rabatami nie poszalejemy.
Szybki, tu chodzi o to że to jest turbo Pb które w tamtych czasach nie było popularne i zdziwienie bo jest w golfie 20 letnim turbo benzyna :o turbina ma sztangę a nie zmienną geometrię, przepustnica w tych starych jest mechaniczna, mało elektroniki w stosunku do np takich TSI i się robi problem.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

28 Gru 2018, 01:39

Pionek zasada jest prosta im więcej pod maską tym gorzej z mechanikami. Oczywiście nie mówie tu o wymianie klocków albo świec tylko o dłubaniu przy czujnikach, podciśnieniach, zaworach itd.czyli tym co usteterka nie daje jednoznacznego sygnału pt. "Hej tu jestem Twój fuck up". :ok:

Co do cen grubo poniżej 10k za 1,8t też za bardzo nie wierze chciaż może jakieś przypadki bywają tym bardziej że każdy z nas ma różną syt.więc jeden ma w d... odbieranie tel.od klientów a po drugim to spływa.
Co ciekawe ja zawsze powtarzam znajomym że jestem w stanie sprzedać tanio auto ale nie pier...oli głupot...no i wszyscy są zadowoleni a cena niska :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe