Benzyna/LPG do 8-9 tysięcy

28 Gru 2018, 03:38

No właśnie bo niektórzy chyba nie rozumieją że taki Golf IV czy Astra G z 1,4 czy 1,6 to trochę cos innego niż 1,8 czy 2,0 turbo
Inne heble, opony, trzeba kontrolować stan silnika bo bezsensu trzymać coś co nie jedzie, sprawdzać stan układu zapłonowego, robić pomiary na hamowni, dbać trzeba..jak kto woli ale potem jeden chce za to 7k a drugi 11..
Tylko że np ten drugi godzinami sprawdzał auto, wysyłał kolesiom na forach tuningu logi przepływek i inne rzeczy, wymienił na zapas pół silnika bo każdy co innego mówi i chodzi tutaj o CZAS nie o kasę aż tak.

Z resztą tylko VAG-i tak mają? niech ktoś pokaże na aukcjach zdrową Astrę OPC z 2,0 turbo Z20LET za 8 tys zł..
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

28 Gru 2018, 04:05

Ale tu nie chodzi o vw, opla czy coś innego jak jest turbo to jest potencjalny problem szczególnie przy starych autach. Więc dla mnie jeżeli ktoś nie jest napalony na wrażenia związane z turbo i ma małą kasę to nie powinien takich aut kupować.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10805
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Gru 2018, 12:25

Po przeczytaniu tego wszystkiego stwierdzam że rezygnuję z czegokolwiek z turbo, maksymalna pojemność silnika 2.0 i zwykłe R4 - wolę mieć spokojną głowę i pewność niskich kosztów niż dużą moc.
Będę wstawiał kolejne ogłoszenia do oceny, jednak wracając jeszcze do tej A6 C5 (biorąc pod uwagę 1.8 i 2.0) - jest to auto którym mam się interesować w tym budżecie czy nie?
[link do oferty na Olx wygasł]
centurio
Nowicjusz
 
Posty: 23

28 Gru 2018, 12:45

Twój wybór z deszczu pod rynne...i tak np.normalne auto będzie miało z przodu 2 górna wahacze tu będą 4ery do tego w normalnym aucie wymiana trwa 2-3g tu może dzień może dwa bo trzeba zdjąć golenie i dobrać się do śrub co w większości przypadków nie jest proste...więc wiem że po Polsku będzie miało być tanio a nie będzie...i w dodatku nie zapomnij że jeszcze nie napisałem o dolnych wahaczach :ok:
Musisz zmienić swój tok rozumowania pt.niemiecko =tanio
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10805
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Gru 2018, 12:55

Najlepiej to sobie poszukać auta na resorach piórowych
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1477
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

28 Gru 2018, 13:11

Nie raziel ...auto premium tej klasy dla kogoś kto uzbierał 9k na zakup samochodu jest idealnym tematem... wiem teraz napiszesz o pewności prowadzenia no bo to jest wielowahacz :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10805
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Gru 2018, 13:12

Ale szybki zauważ ze kolega robi w roku 7 tys więc nawet jak kupi najtańszy śmietnik za 500 zł to bedzie miał na 2 lata. Przy takim przebiegu w ogóle nie przejmowalbym sie kosztami eksploatacji bo nie będą duże nawet jak weźmiesz sobie 1.8T czy V6 które ja polecam bardziej niż 1.8T
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16573
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Gru 2018, 13:17

Szybki, dzięki, właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Nie znam się na samochodach za bardzo, mówi się że Audi jest tanie w utrzymaniu a A6 mi się podoba więc o nie zapytałem. Po to założyłem ten temat, żeby się na coś nie nadziać. W tej sytuacji rezygnuję z szukania tego modelu.
Co powiecie na te:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]?
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
centurio
Nowicjusz
 
Posty: 23

28 Gru 2018, 13:32

A3 1.6 to bedzie niemal to samo co golf 4, raczej nie szedl byn w ta stronę
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1477
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

28 Gru 2018, 13:43

Panowie ja wiem ale tu znowu chodzi o to że Wy patrzycie swoimi oczami Ty kao nie liczysz roboty ktoś jeszcze inaczej a prawda jest tak ludzie oglądają każdą złotówkę jak szukają taniego wozidła. Efekt będzie taki że na starter poleci zawieszenie no bo komu się opłaca je robić. Mechanik zamontuje najtańszą opcje bo klient tak chce...i niby ok.ale w 3lata jazdy i 20k.km.już znowu masz temat do roboty no bo był najtańszy... Wtedy dylemat co dalej próba wkładania znowu [...] czy próba sprzedaży auta z nawalającym zawiasem. A w dodatku padają różne propozycje to nie będzie taniej mieć chociażby octavie jeżeli ktoś jest miłośnikiem niemieckiej myśli technicznej.

P.s.

Kao ja nie polece v6ki audi bo ogólnie ten rodzaj silnika kojarzy mi się cechami których ani 2,4 ani 2,8 tym bardziej 3,0 nie posiada.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10805
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Gru 2018, 13:57

A3 1.6 to bedzie niemal to samo co golf 4, raczej nie szedl byn w ta stronę

Jak najbardziej mi to odpowiada, komfort użytkowania Golfa był w porządku, przyczyną sprzedaży był TDI który go napędzał, a nie samochód sam w sobie.
centurio
Nowicjusz
 
Posty: 23

28 Gru 2018, 14:37

Twój tok rozumowania też jest dziwny, jaki sens pchać 2000 zł w zawias na którym robi sie 7 tys rocznie a wiadomo co bedzie za rok? Moze silnik stanie albo auto rozbijesz albo pomyslisz o wymianie.... Kto wie. Z tą wymiana zawiasu tez poleciałeś, kogo obchodzi ile czasu mechanik spędzi przy aucie, jest oreslona ilość godzin na wymianę i według tego jest obliczany koszt naprawy a czy robił to godzinę czy 2 dni nie powinno interesować klienta, dla a6 średnio za zawias biorą 300 zł, jeżeli ktoś płaci wiecej to najzwyklej daje sie dymać.
Sa bardzo popularne auta w których za wymianę zawiasu trzeba beknąć sporo wiecej chodź graty będą tańsze i suma sumarum wychodzi to samo.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16573
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Gru 2018, 15:38

Ok. Mi już szkoda gadać macie racje, :ok: ja tam trzymam swoich znajomych/kolegów od pewnych rozwiązań z daleka tak na wszelki wypadek żeby mechanik dwóch dni przy zawieszeniu nie musiał nadrabiać innymi "wymianami"...
Podsumowując macie racje...
Dokładam a6c5 2,5tdi w multitronicu będzie ok.w końcu mówimy o małych przebiegach.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10805
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Gru 2018, 16:04

pozycja nr 2 Audi A3 mogę na niego zerknąć, bo mam blisko...
Greg81
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 10 04 2000
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

28 Gru 2018, 16:20

Jedz ogladaj naocznie bo nie ma co sie sugerować fotkami przy takich autach.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16573
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4