Twój ton wypowiedzi sugeruje, że nie wiesz jak działa żadna opisywana przez CIebie cześć zachwalając TFSI jak Janusze TDI. Pewnie nie wiesz jak działą GDI, MPI, DSG itd.
Ja nawet nie wiem co wypisują i czy wypisują, więc musisz tam często zaglądać
Maciekowy napisał(a):Poza tym jak są problemy to się wysyła do firmy i za 1500 zł masz naprawione z gwarancją czyli mniej niż sprzęgło do wielu aut.
tak? pokaż mi taką firmę, która poza zimnymi lutami (tak wiem, że coś takiego jest) zrobi CI całą mechatronikę. I rozeznaj się ile kosztują sprzęgła do tej skrzyni w mokrym i suchym wydaniu (one się zużywają jak w manualu). I dobrze, że napisałeś o wysyłce, bo większość warsztatów nie wie jak to naprawić. Średnia cena porządnej naprawy to ok. 5000zł w zależności od stopnia uszkodzenia skrzyni.
Maciekowy napisał(a):Reszty nawet nie skomentuję...jakie oficjalne stwierdzenie producenta?
i komentujesz
idź do ASO, postaw flachę VAG i zapytaj ile silników wymienili na gwarancji...
Producent przewiduje dwa rodzaje naprawy silników 1,8TFSI i 2,0TFSI. Pierwsza mało skuteczna polegająca na wymianie pierścieni - 7000zł. Druga opcja to wymiana układu korbowo-tłokowego za jedyne 14tys. zł.
Polscy mechanicy już wymyślili rozszlifowanie rowka pierścienia tłokowego i zastosowanie grubszych pierścieni zbierających olej - koszt ok. 6000zł.
Dopiero silniki od 2013r. mają wyeliminowaną wadę, co zaznacza sam producent.
Maciekowy napisał(a):Śmieszne jest to bo grupa Volkswagena, sprzedaje się najlepiej w całej Europie a silniki TFSI teraz rządzą u tego producenta.
Właśnie śmieszą mnie tacy naiwniacy, co podkreślają, że sprzedaż = trwałość.
Wpisz sobie w google hasło marketing. Jak ktoś kupuje auto nowe w salonie ma w d*** czy będzie się psuć za 100-200tys. km, bo i tak ma gwarancję. On ocenia to co mu się podoba wg swoich kryteriów... Są wydajne ale kosztem jakości.
Maciekowy napisał(a):2,0 tdi z wtryskiem common rail są bardzo dobre! Ale dla Ciebie nawet 1,9 tdi o ile nie pochodzi z 97 roku jest beznadziejne.
i widzisz - teraz też lecisz na opinii, bp pierwsze wypusty CR też miały problemy z napędem pompy oleju. W firmie była Octavia RS z tym silnikiem i motor efektownie skończył swój żywot na autostradzie A4.
Maciekowy napisał(a):Najlepiej poleć kolesiowi który ma 200 tys na auto żeby kupił A6 C5 z 2001 roku bo były dobre 1,8T
i Ty niby nie jesteś z onetu... rozumiesz co znaczy doradzenie dobrego modelu? Świat nie kręci się tylko wokół Audi.
Ogólnie podniecasz się swoim autem nie mogąc się pogodzić, ze modelu nie da się polecić i masz o to ból d***. Dlatego dyskusja z tobą nie ma sensu, bo wiesz lepiej, bo przyśpiesza lepiej do setki...