REKLAMA
Witam, poszukuje samochodu, który chciałbym kupić w okolicach jesieni jednak chce już zrobić rozgląd, moge ewentualnie poczekac i dozbierać, ale wątpie czy dużo to zmieni jakbym kupował samochód w następnym roku na wiosne.
Wymagania, kwota około 32 000 zł i rocznik wiadomo czym nowszy tym lepiej, auto ma być przede wszystkim bezawaryjne i to jest zakup na kilka lat. Co do segmentu to interesuje mnie tylko liczba drzwi 4/5, reszta bez znaczenia. Jak wcześniej wspomniałem podstawowy wymóg to brak problemów i przystępne ceny eksploatacyjne, dodam że samochód nie będzie garażowany. Zawsze jeździłem benzyną i właśnie ją bym wolał, podobno tanszy serwis. Samochód by służył do dojazdów do pracy 10 km dziennie, a później na studia około 3 razy w miesiącu po 200 km w jedną stronę. Po analizie wybrałem kilka modeli:
Audi A3 i A4 B7, silniki jakie interesują to 1,6 benzyna i 1,9 tdi, ale cieżko coś wybrać niezajechanego w dodatku większość Audic jest goła, za wyposażone trzeba dobrze dopłacić.
Bmw serie 1 i 3 E90, warto sie pchac za ta kase, jak cena eksploatacji?
Opel Astra i Vectra C, samochody z 2007, chyba już nie mają takich problemów z rdzą jak poprzednie Ople? Podobają mi się ogólnie z wyglądu, jeździłem jednak tylko starszymi.
Ford Focus, Mondeo, przypominam, że samochód nie będzie garażowany, a Ford ma nie najlepszą opinię, jakie silniki polecacie?
Skoda Octavia po fl, większość egzemplarzy tanszych ma już znaczny przebieg około 200 000 km i powyzej, wiec pewnie by wymagaly doinwestowania.
Laguna III, opinie niby dobre, jezdzilem starszymi Lagunami i było super, jednak jak jest z ta bezawayjnoscia w III, przypominam ze auto ma sluzyc kilka lat, a samochod ten ma sporo elektronicznych bajerów.
Honda Civic VIII, skromny faworyt, nietuzinkowy wygląd, który mi się nie podoba, jednak podobno z silnikiem 180 km benzyna jest to samochód wg opinii niemalże idealny, czekam na opinie.
Mazdy, odrzuciłem podobno mają problemy z korozją.
VW i Seaty z reguły odrzuciłem, nie dlatego że są nudne, ale np. Golf VI ma bardzo ryzykowne jednostki napędowe.
Czekam na propozycje.
Przypominam, bezawaryjny na długie lata, nie będzie garażowany, wyposażenie różne to gadżety bardzo lubie jednak pomijam, gdyż najważniejsza jest bezawaryjność i przyzwoite częsci eksploatacyjne.
Najchętniej dołożyłbym do Audi A3 z 2009, ale czy jest tego warta czy jest sens? Aktualnie faworyci to Ople i Civic.