REKLAMA
jiGsaw napisał(a):Nie wiem. Chyba jak lex to starsze wersje LS, bo dobre opinie maja, nawet na forum BMW ktos tym jezdzi.
Mają dobre opinie ponieważ są już sztuki mające po 600-700tyś.km z działającą pneumatyką... zresztą sam szykowałem się do swap-a to ogladałem angola LSa z przebiegiem prawie 570tyś.km. w którym wszystko działało jak w zegarku.
Ale ogólnie też nie ma co mówić ze tylko Ls-y są takie naj ponieważ silniki, napędy z LSa były stosowane w innych modelach lexa na zasadzie p&p więc jak spotkasz zrobioną V8ke na 600KM to będzie silnik z lexa V8 do 94r na seryjnym dole ze zmienionymi wałkami oczywiście na seryjnych dyfrach montowanych do 05r. w SC/GS/LS...
jiGsaw napisał(a):Bo sportowych aut to nie ma za bardzo.
Tak właściwie był jeden problem, nie było manuala wszystko szło ze starodawnymi automatami...
Gdyby lexus SC400 wychodził z manualem np: getragie v160 to sądzę że obrósłby wieksza legendą niż supra bo silnik miał równie pancerny a biorąc pod uwagę pojemność to sądzę że spokojnie podołał by temu co 2jz.
jiGsaw napisał(a):Ta stronka w wiekszosci przypadkow dobrze podaje.
Tu konkretnie dla lexa jest podany Nm z 1uz vvti 98-99r tylko moc 283km dotyczy 3uz vvti a czas do 100km/h jest z oficjalnych danych GS300 mk3 czyli V6 3000.