

Partnerstwo z klubami Bundesligi to dla Opla wielki powrót do sponsorowania sportu. Do 2002 r. producent samochodów był uważany za największego i odnoszącego najbardziej doniosłe sukcesy sponsora sportu, w tym piłki nożnej, w całej Europie. W latach 90-tych Opel wspierał między innymi międzynarodowe federacje piłki nożnej FIFA i UEFA, jak również był partnerem renomowanych klubów, takich jak Bayern Monachium, AC Milan czy Paris Saint-Germain.
Sukcesy klub Borussia Dortmund odnosi w dużej mierze, dzięki trzem polskim gwiazdom: Robertowi Lewandowskiemu, Jakubowi Błaszczykowskiemu i Łukaszowi Piszczkowi. Korzystając z tego polskiego akcentu w niemieckiej drużynie, Opel w Polsce postanowił poszerzyć współpracę z naszym trio przy okazji najbliższej kampanii reklamowej.
Już w dzisiaj, mecz Borussi Dortmund z Szachtarem Donieck. W związku z tym wydarzeniem po raz pierwszy zostanie wyemitowana specjalna edycja reklamy rozpoczynająca kampanię marketingową Opla z udziałem trójki piłkarzy, dedykowana Astrze w wersji Active. Tymczasem już od wczoraj można obejrzeć w serwisie YouTube oraz na Fan Page’u Opel Polska, na Facebooku jej zajawki (poniżej zajawka filmu), a od dzisiaj mają być dostępne i kulisy powstawania filmu reklamowego.
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
"Niezmiernie cieszymy się z nowego partnerstwa z klubem piłkarskim a tym bardziej cieszymy się z możliwości zaangażowania naszych najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy do współpracy reklamowej przy okazji cieszącego się dużym powodzeniem modelu Astra, który tak samo jak nasi bohaterowi reprezentuje niemiecką, jakość prosto z Polski, z fabryki w Gliwicach." – powiedział Wojciech Mieczkowski szef Opla w Polsce.
POLECAMY Nowy Opel Astra Sedan z Gliwic
Współpraca nie ogranicza się jednak tylko do nagrania lokalnej wersji reklamy. Opel udostępni wybrane pojazdy, z których piłkarze będą mogli korzystać zarówno podczas oficjalnych okazji, jak i na co dzień. Oficjalne przekazanie modeli Opla nastąpi wkrótce.
źródło: Opel