Blokada lock right w sj

28 Wrz 2010, 18:42

witam mam takie pytanie czy blokada lock right tylnia różni sie czyms od blokady przedniej ?? czy mozna tylna załozyc do przodu ?? :mrgreen:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

28 Wrz 2010, 19:19

a dyfry są takie same? :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

28 Wrz 2010, 20:05

A będzie to normalnie skecać ? :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

28 Wrz 2010, 20:33

będzie
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

28 Wrz 2010, 21:11

to moze i ja sie podlacze do tematu
moze ktos sie orientuje jakie oznaczenie powinien miec tylny lock right do SJ413 na waskich mostach :?: gdzies na forum suzuki znalazlem ze niby 1510 jest do 413 i 410 ale one chyba maja inne dyfry i stad moje pytanie.Moj dyfer ma 4 satelity i zastanawiam sie czy nie bedzie przypadkiem pasowala blokada 1530.
dzieki za info
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

29 Wrz 2010, 00:47

a powiedzcie mi jeszcze jakie sprzegiełka sa lepsze manualne czy automaty ?? :grin: a ta blokada sie blokuje jak wcisnie sie gaz ?? i puszcza jak odejmuje ?? bo mialem dziwne zgrzyty w tylnym moscie przy skrecaniu
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

29 Wrz 2010, 08:29

sprzęgła manualne są lepsze. a lepsze od nich stałe zabieraki.

LR musi się rozpinać w zakrętach, gdy odejmujesz gaz blokada strzela (rozpina się), gdy dodasz jest zapięta. dlatego przed zakrętem zwolnij i przechodź go ze stałą prędkością.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce