AMSTAF1 napisał(a):Witam. Dopasowanie to tylko po przełożeniach,z tym to jeszcze nie problem.Natomiast moje pytanie dokolegów kturzy,taki problem przerabiali lub przerabiają:
1. Montaż-spasowanie do ramy.
2. jaki kompresor dopasować.
3.Pajero I do 88r jest na resorach, a spręzyny- rozwiązanie tego problemu do duży problem.
Z racji że to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość..Pozdrawiam!!!!
ad1/3: 2 radiusy wleczone,(jak w przednie w land cruiserach, patrolach, dyskotekach, lub tylne w pajero), drążek poprzeczny, 2 sprężyny, 2 amortyzatory, oczywiście można kombinować różnie w zależności od chęci/kasy/potrzeby wykrzyżu, najłatwiej wymienić cały most od 2 (troche szerszy) zrobienie takiego zawiasu jest względnie proste, większośc mechników robiących auta w teren ogarnia temat doskonale, springo nie są problemem w misiu
![Wink ;)]()
jest to jedna z prostszych przeróbek ważne tylko aby spawy były dobre a rama w miejscach montarzu rdążka poprzecznego zdrowiuśieńka
ad2 blokada jest na podciśnienie, więc kompresor nie potrzebny
![Wink ;)]()