Bmw 120d - zwykłe przetarcie na boku auta

09 Lip 2016, 11:49

Witam i dzień dobry. Jestem świeżym kierowcą oraz świeży na tym forum. :) Przydarzyła mi się niemiła przygoda a mianowicie zostawiłem wczoraj na parkingu samochód rodziców. Gdy do niego wróciłem, zobaczyłem już taką oto rysę/przetarcie. Może to błaha rzecz i żaden problem, jednak ja się w takich sprawach nie orientuję ( jeszcze :yes: ) a samochód trzeba szybko "wyklepać" zanim rodzice się zorientują :D

Proszę o pomoc, w jaki sposób wykonać robótkę, co należy kupić itp.
Easydriver
Początkujący

Zdjęcia: 1
Miejscowość: Warszawa / Złotoryja
Prawo jazdy: 22 05 2016
Auto: Ford Maverick, poluję na BMW
Silnik: 2.3 i 150 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

09 Lip 2016, 11:51

Niestety nie mogę załączyć zdjęcia, zarówno na telefonie jak i na komputerze... Dodając plik wyświetla mi się informacja "brak pliku" :( udało się jednak wrzucić zdjęcie do mojej galerii. Jeśli ktoś by chciał zajrzeć... :naughty:

Bmw 120d - zwykłe przetarcie na boku auta
Easydriver
Początkujący

14 Lip 2016, 13:50

To nie taka prosta i szyba sprawa. Na zdjęciu słabo widać, ale to co można wypatrzeć to to że prawdopodobnie widać podkład i ciężko będzie to dobrze zrobić bez malowania drzwi. Duża zaprawka raczej może kiepsko wyglądać w tym miejscu.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 1999

14 Lip 2016, 14:02

Hah, dokładnie nie było to proste. Udało się jednak bez malowania całych drzwi. Zabezpieczenie przed korozją itd. Potem dwie warstwy lakieru i wygląda to na tyle dobrze ze bardzo ciężko zauważyć że w tym miejscu było przetarcie ;)
Easydriver
Początkujący

14 Lip 2016, 14:14

Easydriver napisał(a):Potem dwie warstwy lakieru i wygląda to na tyle dobrze ze bardzo ciężko zauważyć że w tym miejscu było przetarcie