BMW 3 E46 - cena rynkowa zadbanych egzemplarzy

22 Sty 2015, 12:36

Witam
Chciałbym się dowiedzieć od Państwa jaka jest cena rynkowa zadbanego E46.
Rozbieżność cenowa jest ogromna, od 8tys do nawet 30.
Interesuje mnie model z początku produkcji raczej z podstawowym silnikiem benzynowym lub z założoną już instalacją gazową. Jeżdże głownie po mieście, nie potrzebuje wyścigówki. Jestem bardzo spokojnym kierowcą.
Czy jest sens szukania ezgemplarza za 10tys już założonym gazem? Nie za tanio?
Proszę o szczerze odpowiedzi
Pozdrawiam
bolekdej1
Nowicjusz

Auto: bmw

22 Sty 2015, 12:39

Jeśli chcesz kupić 316 to nie kupuj w ogóle.. Jak już to 318 i tu bym szykował jakieś 11/12k :ok:
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

22 Sty 2015, 12:42

11-12 tys z silnikiem 1.8 - ale czy sam benzyniak czy już z gazem za tą kwotę?
bolekdej1
Nowicjusz

22 Sty 2015, 12:55

A i zapomniałem spytać - czy za takie pieniądze lepiej kupić coś zarejestrowanego w Polsce czy do opłat sprawdzonego np. z Niemiec,Holandii,Belgii itp.?
bolekdej1
Nowicjusz

22 Sty 2015, 12:59

bolekdej1 napisał(a):Interesuje mnie model z początku produkcji raczej z podstawowym silnikiem benzynowym lub z założoną już instalacją gazową. Jeżdże głownie po mieście, nie potrzebuje wyścigówki. Jestem bardzo spokojnym kierowcą.

Dlaczego akurat E46? Do takiej jazdy lepszy byłby jakiś małolitrażowy dupowozik segmentu B, będzie oszczędniejszy pod każdym względem + znajdziesz świeższy rocznik za tą kasę.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

22 Sty 2015, 13:08

Niestety ale auta segmentu B odpadają. :no: