1.4 TSI- chyba nie muszę tłumaczyć- wyjątkowa padaka. 1.8 TSI i 2.0 TSI- biorą olej, osadza się nagar na zaworach, niska ogólna trwałość Do twoich propozycji dorzucam jeszcze Saab'a 9-3 z 2.0 Turbo.
Dlaczego Octavia to jeden z najpopularniejszych modeli w Polsce? Škoda Octavia regularnie znajduje się w czołówce polskich rankingów sprzedaży, zdobywając serca kierowców niezależnie od wieku czy potrzeb. Wysoka pozycja Octavii nie jest dziełem przypadku, a ...
Felgi stalowe - podstawowe informacje Felgi stalowe w dalszym ciągu cieszą się dużą popularnością wśród kierowców każdego typu samochodów, nie tylko ze względu na znacznie niższą cenę niż modele aluminiowe, ale również na wysoką odporność ...
Geniodekt napisał(a):1.4 TSI- chyba nie muszę tłumaczyć- wyjątkowa padaka. 1.8 TSI i 2.0 TSI- biorą olej, osadza się nagar na zaworach, niska ogólna trwałość
e90 po lifcie wbrew pozorom są gorze, bo w silnikach benzynowych zastosowali wtrysk bezpośredni więc jak możesz to w przypadku tego BMW celuj w rzędową szóstkę przed liftem i najwyżej trochę kasy Ci zostanie
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.