1.4 TSI- chyba nie muszę tłumaczyć- wyjątkowa padaka. 1.8 TSI i 2.0 TSI- biorą olej, osadza się nagar na zaworach, niska ogólna trwałość Do twoich propozycji dorzucam jeszcze Saab'a 9-3 z 2.0 Turbo.
Volvo XC60 - najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne Nowe XC60 to jeden z najbezpieczniejszych samochodów jakie kiedykolwiek zbudowano. Jest wręcz “naszpikowany” najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Wystarczy wspomnieć o przełomowych systemach ...
Jak producenci zarabiają na częściach Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...
Geniodekt napisał(a):1.4 TSI- chyba nie muszę tłumaczyć- wyjątkowa padaka. 1.8 TSI i 2.0 TSI- biorą olej, osadza się nagar na zaworach, niska ogólna trwałość
e90 po lifcie wbrew pozorom są gorze, bo w silnikach benzynowych zastosowali wtrysk bezpośredni więc jak możesz to w przypadku tego BMW celuj w rzędową szóstkę przed liftem i najwyżej trochę kasy Ci zostanie
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.