BMW 318i 2.0 benzyna 143KM - z czym to się je?

23 Maj 2016, 09:39

Z tą szybszą to trochę sobie dodałeś:)

Problemy z braniem oleju w tym modelu też raczej nie są popularne, więć to bardziej moim zdaniem problem jednostkowy.
piotrekbdg
Początkujący
 
Posty: 209
Prawo jazdy: 20 07 2009
Auto: BMW 3er E92
Silnik: 2.0 143 KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

23 Maj 2016, 10:00

Mój błąd, źle spojrzałem, myślałem, że temat dotyczy E46 :/
Oczywiście problem oleju występował w N42, jeśli zaś chodzi o E90 trudno mi powiedzieć czy coś się zmieniło - małe silniki w BMW średnio mnie interesują :wink:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

23 Maj 2016, 11:21

od e90 honda tez jest szybsza :naughty:
http://www.zeperfs.com/en/duel82-1453.html
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

23 Maj 2016, 11:27

Ale to benzyny więć i tak do 60 km/h sie nimi jeździ bo powyzej tego hałaś uszy urywa...
piotrekbdg
Początkujący
 
Posty: 209
Prawo jazdy: 20 07 2009
Auto: BMW 3er E92
Silnik: 2.0 143 KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

23 Maj 2016, 12:04

piotrekbdg napisał(a):Ale to benzyny więć i tak do 60 km/h sie nimi jeździ bo powyzej tego hałaś uszy urywa...
:mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

23 Maj 2016, 12:06

fygfy napisał(a):
sanvean23 napisał(a):Wadliwy napinacz i się rozciąga, a wymiana jest bardzo kosztowna bo jest umiejscowiony z tyłu i trzeba wyciągać silnik.


Kolego nie wprowadzaj ludzi w bład swoimi bzdurami! To nie łałdi że trzeba silnik wyciągać! napinacz to nie łańcuch że sie rozciąga :naughty: a wymiana napinacza to jakieś pół godziny roboty - samemu można wymienić. :ok:
Cena napinacza ok. 200 zł. :wink:
Problem z rozrządem występował głownie w silnikach n42 w e46. Bardziej bym się martwił NOX-em bo to już troszkę kosztuje a z tego co wiem to lubi padać.


Nikogo nie wprowadzam w błąd obrońco marki , nawet na forum BMW piszą o tym i właśnie w e90 nie e46.

Jakbyś czytał ze zrozumieniem to byś wiedział że chodzi mi o łańcuch a nie o rozciągający się napinacz. :lol:
sanvean23
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 569
Auto: Punto 2FL |Honda Civic VIII
Silnik: 1.2 16V | 1.8