REKLAMA
Dokładnie najważniejsze żeby podczas jazdy plastiki i tworzywa sztuczne nie wydawały żadnych nieprzyjemnych dźwięków mnie tylko zastanawia czy tak samo z jakością w/w materiałów jest w np. BMW e36?
Do autora tematu-może jak nie chcesz mieć problemów z tym rozciągającym się łańcuchem i ogólnie mieć lepszy silnik pod kątem bezawaryjności może lepiej troszkę cofnąć się i wybrać 318i ale wersję 118km pojemność 1895cm? sam posiadam taki silnik jedyne co w nim robiłem to wyciek spod uszczelki pod klawiaturą ale to podobno normalne dla tego silnika.
Testowałem spalanie lejąc pod korek wyjeżdżając około 200km i tankując znowu do pełna i na najtańszej stacji benzyny 95 wzięło mi 8.9l/100km natomiast taki sam test zrobiony na orlenowskiej vervie 98 przyniósł wynik 8l/100km! Dodam tylko,że nie dziadkowałem nim ani też nie cisnąłem do spodu jazda raczej umiarkowana zdarzało się odpalać pare razy w ciągu dnia od dwóch do nawet czterech razy jazda mieszana 20% miasto 80% trasa jeśli można odcinek 15km w jedną stronę i jazdę w zasadzie na 5-tym biegu nazwać trasą.
Dodam jeszcze,że przy paliwie verva 98 samochód zbiera się znacznie lepiej i czuć to po "pedale gazu" nie ma tam takiego "luzu" jak w przypadku tańszego paliwa i tutaj dopiero wychodzą wszystkie stereotypy,bo jak kupowałem to bmw spotkałem się z komentarzami w stylu "o ale to pali jak smok" itp... co jest kompletną bzdurą bo spalanie mam prawie jak niczym w astrze 1.4 w mocy pod maską drugie tyle .