BMW 5 96r 1.8B + GAZ

27 Kwi 2010, 13:11

Witam Wszystkich, to mój pierwszy post, ale bardzo Was proszę o pomoc!!!

Mam problem z pompką paliwa do BMW 5 96r 1.8B, samochód posiada instalacje gazową (sekwencja BRC). Pół roku temu padła pompka paliwa po wymianie (zamiennik) samochód odpalał bez zarzutu po czym samoczynnie przełączał na gaz i wszystko było ok. Trzy dni temu pompka padła kolejny raz. Na składzie z częściami gość przy mnie wymontował z takiego samego samochodu tą pompkę (oryginalna) a ja ją założyłem (zmieniona cała pompka z pływakiem wszystko z tamtego samochodu) , samochód zapalał bez problemu, po przejechaniu wczoraj 150km, dzisiaj rano wsiadam do auta i nie pali (znowu), wykręciłem pompkę i co?? PADLA!!! TO JUŻ TRZECIA (a druga w ciągu trzech dni)

Dodam tylko że wszystkie z tych pompek defakto działają ale nie pompują paliwa, po podłączeniu każdej pompki do akumulatora to samo pompka działa (słychać jak pracuje) ale niestety nic nie pompuje tak jakby była zatarta czy coś.

Paliwa w baku za każdym razem było dużo, pompka zamaczała się znacznie za każdym razem. Na gazie nie mogę odpalać bo to sekwencja jest i nie ma opcji odpalania na gazie, samochód stoi.

Może ktoś z Was miał takie problemy, w baku czysto bez większych brudów, niestety nie zmieniałem dawno filtra paliwa czy ma on coś do rzeczy?? Może w złym miejscu szukam może to nie chodzi o paliwo proszę o pomoc, czy są jakieś możliwości że to instalacja gazowa powoduje jakiś błąd lub elektryczna, mile widziane jakiekolwiek sugestie, ponieważ przez ostatnie dni zrobiłem za częściami chyba z 300km i jestem już zrozpaczony. Proszę o pomoc.
Ostatnio edytowany przez waski95, 27 Kwi 2010, 18:31, edytowano w sumie 1 raz
waski95
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Gorlice
  • 27 Kwi 2010, 15:11

    jeśli pompka się zaciera to winy trzeba szukać w paliwie, trzeba wymienic filtr
    Serce bije w tempie obrotów maszyny
    bodziokardasz
    Zaawansowany
     
    Posty: 623
    Miejscowość: Czarna Ziemia

    27 Kwi 2010, 18:33

    Może filtr paliwa jest przypachany i pompka poprostu się pali, ponieważ ma za duży opór bo nie ma powrotu? Mogą być też przytkane przewody paliwowe.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000