BMW 525 TDS, 98r - Czy warto?

06 Lip 2013, 20:44

Tylko, że auto swoje waży i 530d to właśnie taki optymalny wybór bo spalanie jest nieznacznie wyższe od 525 a zawsze te 30 koni i pare Nm więcej. W zasadzie to niby nie ma dużej różnicy i co powinno tutaj zadecydować to stan danego egzemplarza bo autko choć solidne to już leciwe.
520d trochę słaby do tej krowy a, i co 6 cylindrów to nie 4.
R6 w BMW chodzi znacznie przyjemniej.
kompresor
Nowicjusz
 
Posty: 28
Auto: turbostang
Paliwo: Benzyna

07 Lip 2013, 00:14

520d męczy się w tej budzie, jest kłopotliwy i nie spali dużo mniej od 530d.
w 530d masz zapas mocy, spali 1-2L więcej a silnik jest o wiele lepszy konstrukcyjnie.
Wg mnie szukaj sobie Toyoty, BMW jest drogie i ciężko trafić dobrego nie zajechanego diesla, a Toyota to japoniec, czyli bezawaryjność, niezawodność itd, wiem bo użytkuje. A serwis BMW? Strach pomyśleć.
drbn797
Początkujący
 
Posty: 192
Prawo jazdy: 14 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Avensis II
Silnik: 2.0 D4D 126KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

07 Lip 2013, 14:07

Nie sądzę by serwis BMW kosztował drożej od serwisu japońca, mimo, że 5er to auto dwie klasy wyżej, bo to klasa wyższa i w dodatku premium.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

07 Lip 2013, 15:59

Oczywiście że serwis japońca z silnikiem wolnossącym 2.0 będzie tańszy od turbodiesla 2.5 czy 3.0
drbn797
Początkujący
 
Posty: 192
Prawo jazdy: 14 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Avensis II
Silnik: 2.0 D4D 126KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

07 Lip 2013, 16:10

Aven1 2,0 pali 9-10l LPG czyli 23zł czyli 4,5l ON czyli ....
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

07 Lip 2013, 17:16

Ja bym brał 523i z LPG, najlepsza opcja w takim przypadku. Osiągi, komfort i małe ryzyko drogiej awarii.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody dostawcze Forda: przegląd nowych modeli
    Samochody dostawcze to nieodłączny towarzysz biznesu – do przewozu towarów, małych i większych ładunków czy transportu pracowników nadają się doskonale. Przedsiębiorcy szukają dostawczych pojazdów, ...

08 Lip 2013, 18:03

jiGsaw napisał(a):Ja bym brał 523i z LPG, najlepsza opcja w takim przypadku. Osiągi, komfort i małe ryzyko drogiej awarii.

Podkreśliłem że ma to być samochód na długie trasy a z wiedzy jakiej posiadam to diesel jaki by on nie był jest zawsze lepszy.
Temat do zamknięcia decyduje się na Avensis D-4D bo uważam, że w tej cenie na pewno BMW nie dostane. Podejrzewam że nawet BMW serii 3 w cenie do 13K to nic ciekawego się nie dostanie.
sever321
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Miejscowość: Kwidzyn/Bydgoszcz/Czersk
Prawo jazdy: 18 11 2004
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Toyota Avensis T22
Silnik: D-4D 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

08 Lip 2013, 22:23

W czym słabawy diesel ma być lepszy w długiej trasie od dużego i mocnego silnika benzynowego? Jedynie chyba w zasięgu na zbiorniku i fakt to wkurza jak w trasie co 300 km trzeba stanąć zatankować lpg.

Według mojej wiedzy, a mam ją dużą, to znajdziesz ładne 523i z lpg w tej cenie.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

08 Lip 2013, 23:00

Gratuluje wyboru, japoniec to japoniec. Będziesz zadowolony :)
drbn797
Początkujący
 
Posty: 192
Prawo jazdy: 14 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Avensis II
Silnik: 2.0 D4D 126KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006