REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Deeg12 napisał(a):rozglądałem się za tego typu toyotami ale większość była zajechana ; /
Deeg12 napisał(a):musiałbym dobierać jeszcze do tej toyoty ; / a potrzebuje jakiś samochód.
szybki napisał(a):Jeżeli zastanawiałeś sie nad autem do 10k to dzwoń, targuj się, może zaproponuj rezygnacje z felg albo coś w ten desen... wykaż się negocjowaniem...
Na 100% zejdą trochę z ceny.
wiedziałem że tak będzie i że ty tak napiszesz pisze o 5 gen który wypluł na hamowni 107 km przy 6400 obr i to szło na prostej rozpędzić nawet do 223 km/h według nawigacji całkowita seria poleci 200 km/h bez większych problemów . Bmw e36 compact posiadało w serii 2.0 r6 ale tych aut było naprawdę mało i daje ci gwarancje że na ćwiarę 0-400 dostaniesz baty e36 w sedanie i coupe w twoim 2.0 r6 od civica 5 gen całkowicie seryjnego bo zdrowa seria wypluwa na chamowi 94-96 km nie pisze że jest to jakiś pocisk ale taka jest prawda i to nie jest tylko moje zdanie na zlocie takie 1.5 pierdziawka seryjna fakt wygrywała przeważnie o włos ale jednak a że potem wyglądało to jakby civic zaciągną ręczy to inna kwestia. Zużycie paliwa jakie podałem było powtarzalne i nie było to powoli ale połowa pełną pedą. Wiem że i tak twierdzisz że e 36 w 2.0 nie daje żadnych szans civicowi ale ja bym radził się ustawić z civiciem 5 gen choćby 1.5 ale w hatchbacku 3 drzwiach co naprawdę jeszcze legitymuje się seryjną mocą dodam na marginesie że civic 6 gen z 1.4 90km tzw is z kolei nie ma z taką bmką szans z dwóch powodów bo jest kapkę cięższy i ma dość sporo dławiące osiągi silnika złym ustawieniem przełożeń skrzyni biegów. Dodam jeszcze tak na marginesie jak nie którzy się jarają że v-tec żre olej a bmw niby nie to nie kwestia że ten typ tak ma tylko te silniki mają przeważnie ponad dwa razy więcej jak na blacie . Też miałem 1.6 vtec w 5 gen a mi brał 1.5 l między wymianą jakoś tragedii nie widzę.Nie rozumiem dlaczego ktoś tu napisał że silniki r 6 są o wiele bardzie wytrzymałe od hondowskich vteców tłumacząc to tylko tym że vtec wyżej się kreci .Jak ścigają się po torze zauważyłem całkiem co innego tam te wasze niezniszczalne 2.0 r6 i 2.5 r6 wysiadało przegrzewając i nie tylko czasami kończyło się wymianą głowicy . Ile ludzi tyle opinii każdy ma swoje zdanie.Koleś31 - nieźle popłynąłeś, bo 2.0 w compact nie było, a civica 1,5 90 ps to sobie możesz porównać z 316i najwyżej, bo zwykłe 318i w sedanie już sobie z nim spokojnie radzi, o 318is i 320i nie ma co wspominać nawet. Musiałeś trafić na jakieś padaczki BMW albo kierowników po lobotomii.
Tutaj masz w praktyce jak to wygląda
http://www.zeperfs.com/en/duel3767-693.htm - znalazłem tylko 90 ps lżejszego Civica IV, jak by było z V chyba mówić nie muszę.
Swoje wychwalane D16Z6 to możesz zestawić z 318Ti, bo bardzo podobne osiągi są:
http://www.zeperfs.com/en/duel1173-2764.htm
Hondowskie silniki ratuje to, że budy nic nie ważą.
Także czas między bajki włożyć, że auto 90 koni z kiepską charakterystyką silnika nagle jedzie podobnie do 150, czy nawet 180 (tyle nie pojedzie nawet civic 90 koni...! ) jak auto 140 - 150 koni (no chyba, że mówimy o terenówce...)
Co do spalania no to wybacz, ale moje byłe E36 328i w trasie jak nie wariowałem paliło podobnie jak kolegi Civic 1.5 coupe 102 ps. No i ze sto razy mniej oleju tak pi razy oko.
Z tym zawieszeniem i przeniesieniem napędu to też jakieś bzdety, bo tutaj jak ktoś ma odrobinę oleju w głowie to nie ma tragedii, wiadomo, że dyfer po pół miliona na jednym oleju siądzie... Zawias no to cóż, amorki średnio trzymają po 20 lat jak to w BMW, gumy też dopóki nie sparcieją to trzymają. Ciężko raczej to pobić.
Ostatnio edytowany przez jiGsaw 21 Kwi 2014, 10:12, edytowano w sumie 2 razy
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
Czytaj więcej bmw-czy-honda-poomoocy-vt74241.htm#p442341#ixzz2zW6i6rwr
wiedziałem że tak będzie i że ty tak napiszesz pisze o 5 gen który wypluł na hamowni 107 km przy 6400 obr i to szło na prostej rozpędzić nawet do 223 km/h według nawigacji całkowita seria poleci 200 km/h bez większych problemów . Bmw e36 compact posiadało w serii 2.0 r6 ale tych aut było naprawdę mało