Koleś31 - nieźle popłynąłeś, bo 2.0 w compact nie było, a civica 1,5 90 ps to sobie możesz porównać z 316i najwyżej, bo zwykłe 318i w sedanie już sobie z nim spokojnie radzi, o 318is i 320i nie ma co wspominać nawet.
Musiałeś trafić na jakieś padaczki BMW albo kierowników po lobotomii.
Tutaj masz w praktyce jak to wygląda
http://www.zeperfs.com/en/duel3767-693.htm - znalazłem tylko 90 ps lżejszego Civica IV, jak by było z V chyba mówić nie muszę.
Swoje wychwalane D16Z6 to możesz zestawić z 318Ti, bo bardzo podobne osiągi są:
http://www.zeperfs.com/en/duel1173-2764.htmHondowskie silniki ratuje to, że budy nic nie ważą.
Także czas między bajki włożyć, że auto 90 koni z kiepską charakterystyką silnika nagle jedzie podobnie do 150, czy nawet 180 (tyle nie pojedzie nawet civic 90 koni...!
) jak auto 140 - 150 koni (no chyba, że mówimy o terenówce...)
Co do spalania no to wybacz, ale moje byłe E36 328i w trasie jak nie wariowałem paliło podobnie jak kolegi Civic 1.5 coupe 102 ps.
No i ze sto razy mniej oleju tak pi razy oko.
Z tym zawieszeniem i przeniesieniem napędu to też jakieś bzdety, bo tutaj jak ktoś ma odrobinę oleju w głowie to nie ma tragedii, wiadomo, że dyfer po pół miliona na jednym oleju siądzie... Zawias no to cóż, amorki średnio trzymają po 20 lat jak to w BMW, gumy też dopóki nie sparcieją to trzymają. Ciężko raczej to pobić.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,