Kolega Dzida ma sporo racji
Jeśli bardzo chcesz BMW, które będzie kosztowne w utrzymaniu to może zacznij oglądać również BMW serii 3 E90. Proponuje jakaś niedużą benzynę i auto od właściciela. E90 jest mniejsze i łatwiejsze w jeździe, wydaje mi się, że też troszkę łatwiejsze w zakupie.
Co do automatu, to jest fajny dopóki nie zacznie się psuć. Sama wymiana oleju w skrzyni automatycznej w BMW serii 3 to koszt rzędu 1300 zł, oczywiście poza ASO. Co prawda nie robi się tego często, ale to sporo pieniędzy i tylko przykład. Jeśli kupujesz auto z dolnej półki cenowej, to warto, żeby miało manualną skrzynie biegów i było w benzynie, bo inaczej łatwiej wpakować się w duże koszta.
BMW serii 3 mają najczęściej opony typu Runflat, które krzywią alufelgi i obniżają komfort jazdy. To duży minus w tych autach, chyba, że poprzedni właściciel już zamontował inne ogumienie
Wydać 3 tys zł na serwis w takich to nie problem, trzeba przemyśleć wszystkie opcje i wydatki.
Pozdrawiam
![Uśmiechnięty :)]()