BMW do 35 tysięcy

13 Kwi 2015, 18:03

Witam, jestem w trakcie robienia prawa jazdy i chciałbym zakupić swój pierwszy pojazd. Nie ukrywając mam dosyć sporo do wydania na taką inwestycję bo 35 tysięcy.

Tak wiem, na pierwsze auto powinienem wybrać coś skromnego, jednak to niemożliwe z tego powodu, że moje pierwsze auto (połowe dokłada ojciec) i jakbym kupił jakiegoś małego smroda, nie byłoby szybkiej opcji wymiany go. Spokojnie, jestem spokojnym kierowcą, więc myślę, że trudności z BMW nie będą takei duże na początku.

Interesuje mnie seria e60, w tej cenie dostane pelni sprawny model?

Kuzyn ma BMW 525i e60 192km benzyna+lpg, jestem jego samochodem zachwycony. full wersja, automat, wszystkie bajery w środku. Jestem ciekaw czy taki samochód będzie nodpowiedni dla mnie? Kuzyn mi doradza, że warto, i pomimo że strach takiej drogiej maszyny na start kupować , to mowi zebym kupił, póki mogę. Chcę wcisnąć tam gaz, bo za dużo kasy po kupieniu samochodu mieć nie będę, a kilkanaście litrów paliwa nie mam zamiaru płacić! .

Czy będzie to odpowiedni model i czy znajde w tel cenie? (kuzyn dał 45 tysięcy rok temu, jakość rewelacja). Byłem za manualem, jednak przejażdżka godzinna z kuzynem przekonała mnie do BMW'owskiego automatu, piękne prowadzenie, wygoda, wręcz luksus. Muszę mieć e60tkę, jednak wolę posłuchać Waszych rad, dziękuje!
radziu97x
Obserwowany

Auto: nie mam

13 Kwi 2015, 18:17

To że masz budżet 35tys. i pozwoli Ci on na kupno to nie znaczy, że będzie stać Cię utrzymać to auto. Samochód wymaga wielkich wkładów finansowych szczególnie te z najniższego pułapu cenowego.
Najpierw zrób prawko. I nie kupuj auta dla szpanu, popisu, bo jeździć jeszcze nie umiesz nawet jak dostaniesz blankiecik ;) Chyba, że śmigasz po torze i masz już doświadczenie w tym zakresie.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010