BMW do 4200 euro z DE - jaki silnik, koszta utrzymania?

02 Lut 2020, 18:50

Witam, jestem zdecydowany na E46 tylko nie wiem jaki wybrać silnik - na pewno R6 tylko jaka pojemność by koszty utrzymania zminimalizować? 320i 2.2 170KM to dobra jednostka za 4100 euro naprzykład? OC się nie przejmuje. I ważne żebym mógł założyć LPG.
xTadeuszek
Nowicjusz
 
Posty: 43

02 Lut 2020, 19:03

Na auto z silnikiem powyżej 2000 masz 18,6% akcyzy
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

02 Lut 2020, 19:26

Czyli od 4200 Euro to plus minus 3360zł, do tego transport z niemiec +/- 1500zł, B.T. 100zł, tłumaczenie dok. 100zł, rejestracja 256zł, plus pakiet startowy po zakupie (rozrząd, olej, filtry, może opony +/- 2000zł) Plus LPG 3000zł i okazuje się że trzeba mieć jeszcze wolne 10 000zł a jeszcze ubezpieczenie i jeżeli nie trzeba będzie jeszcze coś zmienić w starym struclu typu tłumik, łożysko czy jakiś czujnik,
Czyli generalnie rzecz biorąc drugie tyle trzeba mieć na pozostałe rzeczy. albo przynajmniej 30 000zł (zakup auta + koszty) :lol: a za to można mieć już coś dużo lepszego.
Czyż nie można obrzydzić zakupu BMW E46 z Niemiec ? Można :lol:
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

02 Lut 2020, 20:09

No to ostudziliście mnie troszkę. A co bym mógł innego sprowadzić z Niemiec by zmieścić się z opłatami do 20k PLN? Sedan/Hatchback by było czym wyprzedać i było bezpiecznie czyli najlepiej 100KM+.
To by była zmiana z Audi 80.... więc wszystko będzie raczej lepsze i z klimą :D
xTadeuszek
Nowicjusz
 
Posty: 43

02 Lut 2020, 20:29

Ale dlaczego z niemiec? Jakieś lepsze są czy co? Każdy niemiec starego golfa w aso serwisuje?

Wśród takich e46 w budżecie 20k możesz w PL przebierać. I to już w autach od "miłośników" a nie spomiędzy gruzów.

xTadeuszek napisał(a):Sedan/Hatchback by było czym wyprzedać i było bezpiecznie czyli najlepiej 100KM+.


Temat tak szeroki, że musisz to bardziej sprecyzować
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

02 Lut 2020, 20:36

Uważam że lepiej z Niemiec ponieważ tam ludzie mają pieniądze na to by dbać o ten samochód a jak im się znudzi bo zmieniają i sprzedają. Myle się?
xTadeuszek
Nowicjusz
 
Posty: 43
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Trójwymiarowa konfiguracja samochodu
    Audi to pierwszy na świecie producent samochodów używający trójwymiarowych wizualizacji w konfiguratorze produktowym. Zamiast statycznych obrazów jakie znamy z przeszłości, klient może teraz w czasie ...

02 Lut 2020, 21:06

Czyli taki "Niemiec mający pieniądze" jeździ dwudziestoletnim gruzem i ładuje w niego pieniądze?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

02 Lut 2020, 21:31

Invi napisał(a):Czyli taki "Niemiec mający pieniądze" jeździ dwudziestoletnim gruzem i ładuje w niego pieniądze?


Byłem którejś pięknej niedzieli w Berlinie i wystarczy kilka godzin w kawiarni przy drodze żeby zobaczyć tych "niemców" w tego typu autach... :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11102
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Lut 2020, 21:32

NIemcy nie jeżdżą takimi starociami..... myślisz że taki Niemiec trzyma E46 i ładuje w niego grube tysiące Euro ? NIemiec umie bardzo dobrze liczyć..... te co stoją do sprzedania to jakieś ewentualnie nur for export...polacy też tego nie kupują na handel ...te samochody kwalifikują się w Niemczech tylko na Afrykę.. :lol:
E90 też się ich wyzbywają już bo też już stare i powoli F30 też a my się cofamy do samochodów z końca lat 90. :mrgreen:
Oczywiście czasami coś się tam trafia jakiś ewenement ... bo jakiś dziadek trzymał i nie jeździł ale ile tego masz
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie