BMW E 46 SILNIK

07 Paź 2013, 13:44

Witam. W moim bmw e46 silnik 1.9benzyna włonczyła mi sie kontrolka check. Silnik pracował głosno i na nierównych obrotach. Gałka od biegów strasznie drżała. Mechanik kazał mi wymienić swiece ale i tak nic sie nie zmieniło, potem kazał wymienić cewke. Niby jest troche lepiej ale nie do końca. Auto bylo podlonczone pod komputer po wymianie cewki i swiec i jest nadal to samo .NA KOMPUTERZE WYSKAKUJE BLAD 4 CYLINDER .CO TO MOZE BYC ?
tomaszek924
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Bmw e 46
Silnik: 1.9benzyna 118km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

07 Paź 2013, 18:27

Zapewne wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, świeca lub cewka. A ten błąd to jak brzmiał konkretnie?? może jakiś numer błędu pamiętasz??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

07 Paź 2013, 22:35

Kupilem nowe swiece a okazalo sie ze to cewka .wymienilem cewke niby jest troszke lepiej ale na kompie wywala ten Sam blad.silnik jest zmulony I faluja obroty na wolnych obrotach a jak dodaje sie gazu to dziwnie szarpie
tomaszek924
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Bmw e 46
Silnik: 1.9benzyna 118km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

07 Paź 2013, 22:51

Niech mechaniory sprawdzą ciśnienie sprężania na garnkach . Oprócz czytania błędów i notorycznego zalecania wymiany świec i cewek jest jeszcze sprawdzenie ogólnej kondycji silnika pod względem mechanicznym.Nie wszystko się da naprawić laptopem.Nie wykluczone że czeka Cię grubsza naprawa. Obym się mylił.....
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4901
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

08 Paź 2013, 06:37

Cisnienie jest dobre na garach bylo sprawdzane .iskra tez idzie z 4 kabla a mode byc przyczyna ze wlalem paliwa I nadnie bylo syfu troche
tomaszek924
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Bmw e 46
Silnik: 1.9benzyna 118km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

08 Paź 2013, 07:00

bonifacy przecież nikt nie naprawia aut laptopem, a zalecania wymiany świec jest najtańszym rozwiązanie i na pewno nigdy nie zaszkodzi.
tomaszek924
Kupilem nowe swiece a okazalo sie ze to cewka

Tego zdania nie rozumiem?? Jak okazała sie cewka?? była uszkodzona??
Z wypadaniem zapłonu związany jest również układ wtryskowy więc jak masz walnięty lub zasyfiony wtrysk to też będziesz miał problemy ze spalaniem <synchronizacją wtrysku z iskrą>.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo 900 - samochód do driftu
    Volvo pożegnało się już z napędem na tył, ale kiedyś sprawy miały się zupełnie inaczej. A modele z serii 200, 700 i 900 wychowały wielu skandynawskich rajdowców i drifterów, którzy za ich kierownicą ćwiczyli ...

08 Paź 2013, 13:12

Mechanicy powiedzieli ze to swiece wiec je wymienilem, ale szarpalo autem nadal. Pojechalem znow do mechanika I powiedzial ze to cewka Bo nie bylo iskry I tez ja wymienilem. Bylo troche lepiej, skasowalem blad ale nadal faluje na wolnym gazie I szarpie jak ruszam.
tomaszek924
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Bmw e 46
Silnik: 1.9benzyna 118km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

08 Paź 2013, 18:25

Czy to mode byc powod zmiany oleju?
tomaszek924
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Bmw e 46
Silnik: 1.9benzyna 118km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

08 Paź 2013, 18:47

Czy to mode byc powod zmiany oleju?
??
nie rozumiem pytania??czy to miało być:
"czy wymiana oleju może być przyczyną moich problemów??"

A co ma olej do zapłonu?? jeśli auto było zalane zalecanym przez producenta olejem a silnik nie był potraktowany jakimś uszczelniaczem <typu doktor> a mniemam że nie był skoro ciśnienie na poszczególnych tłokach ma dobre to nie ma nic wspólnego.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

08 Paź 2013, 20:26

no ok to co to moze byc za przyczyna
tomaszek924
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Bmw e 46
Silnik: 1.9benzyna 118km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

08 Paź 2013, 20:38

Wałkujemy to od początku:/ to mogą byc przyczyny:
-świece, kable, cewka
-słabe ciśnienie na poszczególnych cylindrach <pierścienie, zawory, uszczelka>
-uszkodzony lub zabrudzony wtrysk paliwa
-uszkodzony sterownik
-uszkodzony czujnik spalania stukowego
-uszkodzona instalacja w samochodzie
-zużycie wałka rozrządu
-itd
Oddaj to auto do fachowca i będizesz miał z głowy bo sam do tego nie dojdziesz.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998