REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
kejran napisał(a):Problem w tym, że okazyjnie większość to powypadki, a źle zrobiona e30 to zagrożenie na drodze.
szybki napisał(a):A ja proponuje 2JZ pod maskę może byc na początek GE
Taka dygresyjka dla rozluźnienia
Vermin napisał(a):A w sumie wiesz jakie są koszty wrzucenia tego silnika do E30 ???Ja osobiście zamiast wrzucać 2.8 na vanosach został bym przy 2.7 eta, zmienił głowicę na tą od m20b20 i ewentualnie za jakiś czas podturbił coś. Myślę że spokojnie by wystarczyło. Ten silnik robi swoje.
jiGsaw napisał(a):Wystarczy pojechać na pierwsze lepsze zawody w paleniu gumy i zobaczyć co chłopaki mają pod maską, a tam silniki więcej dostają niż w drifcie.
jiGsaw napisał(a):To się zgadza, że niektóra japońszczyzna ma bardzo wytrzymałe motory, ale pisanie, że wieczne problemy z silnikami BMW to duże nadużycie.
szybki napisał(a):Panowie jest troszeczkę nie tak jak myślicie z tym upalaniem generalnie w to co widzicie nie dokończa wierzcie a już tym bardziej za granicą. Hasłowe parametry typu moc są 1/10 tego co sie liczy dla amatora (klienta firmy tuningowej) a dla zawodnika torowego to będzie 1/100.
szybki napisał(a):To czy coś jest fajne czy nie do uturbienia jest uwarunkowane kasą a my jako amatorzy nie mający miliona musimy wybrać najtaniej i najlepiej ale musimy wziąć pod uwagę 1000 aspektów warunkujących wybór.
Vermin napisał(a):A o jakich parametrach mówisz dokładniej? Bo ja trochę ich znam ale z tą 1/100 (jeśli mówimy rzecz jasna o samym silniku) to trochę przesadziłeś
szybki napisał(a):W rozumieniu dla amatora czyli raz w miesiącu tor i drobne upalanko a tak na codzień szybsza jazda, place, parkingi itp...bez sponsorow, zawodów, wyników...tylko frajda.
Kupuje silnik i co dalej? Pytasz o moc po dłubaniu, czy wytrzyma to dłubanie, ile kosztuje seria na podmiankę jak sie posuje coś itp.
A ja przy uturbieniu zapytałbym o:
1) co z kolektorem ssącym cena 2k
2) co z mocowaniem głowy cena 1k
3) uszczelka pod głowę 1k
4) wałki czy trzeba je wymieniać jak tak to 2,5 do....
5) jak wałki to czy instalujemy coś co opanuje zawory przy obrotach sprężynki, talerze 1k
6) co po dołozeniu turbo i bilansem olejowym cena????
7) co z temperaturą czy seria czy zabawa minimum 1,5k
co z prądem czy trzeba kupować jakies cewki zwariowane 2k
9) jakie ecu obsłuży dany silnik od 0,6k (świnia) do 20k SA
10) co z przepustnicami czy seria starczy bo jak nie to ????
11) co z panewkami bolączka wielu konstrukcjii?
12)...
13)...
No i prawie zapomniałem czyli ile bez kucia??? Chociaż jedne silniki tanio sie kuje a inne drogo.
Te pytania dotycza seryjnego silnika do uturbienia hard (nie soft ), kazdy punkt kosztuje a ja napisałem ceny bez robocizny.
Vermin napisał(a):No to wiadomo . Ale to nie są "parametry silnika" to jest osprzęt, wytrzymałość, solidność, jakoś wykonania i fundusze ale tego bym nie nazwał "parametrami silnika" .
szybki napisał(a):Muszę Cie zmartwić silnik bez tego nie pojedzie i możesz mieć najlepsze parametry na świecie a i tak musisz włożyć fortunę w dostosowanie go do pałera.
Więc nie ma nic bardziej zgubnego dla kieszeni jak określanie czy dana motorownia przetrwa przyrost mocy o 150% czy nie.
szybki napisał(a):W rozumieniu dla amatora czyli raz w miesiącu tor i drobne upalanko a tak na codzień szybsza jazda, place, parkingi itp...bez sponsorow, zawodów, wyników...tylko frajda.
Kupuje silnik i co dalej? Pytasz o moc po dłubaniu, czy wytrzyma to dłubanie, ile kosztuje seria na podmiankę jak sie posuje coś itp.
A ja przy uturbieniu zapytałbym o:
1) co z kolektorem ssącym cena 2k
2) co z mocowaniem głowy cena 1k
3) uszczelka pod głowę 1k
4) wałki czy trzeba je wymieniać jak tak to 2,5 do....
5) jak wałki to czy instalujemy coś co opanuje zawory przy obrotach sprężynki, talerze 1k
6) co po dołozeniu turbo i bilansem olejowym cena????
7) co z temperaturą czy seria czy zabawa minimum 1,5k
co z prądem czy trzeba kupować jakies cewki zwariowane 2k
9) jakie ecu obsłuży dany silnik od 0,6k (świnia) do 20k SA
10) co z przepustnicami czy seria starczy bo jak nie to ????
11) co z panewkami bolączka wielu konstrukcjii?
12)...
13)...
No i prawie zapomniałem czyli ile bez kucia??? Chociaż jedne silniki tanio sie kuje a inne drogo.
Te pytania dotycza seryjnego silnika do uturbienia hard (nie soft ), kazdy punkt kosztuje a ja napisałem ceny bez robocizny.