Dobrze, powiem Ci tak... Zaraz Ci wszystko policzę, ten silnik w serii ma 193 KM ale często, gęsto na hamowni wychodzi np. 201 KM bez żadnych modów. A najprostszy i najszybszy mod w tym motorze to dolot od 3.0 - parę KM.
Zacznijmy od początku - E30 - Pewnie chciałbyś coupe co utrudnia poszukiwania ale nie wiem
. Tyle co mogę Ci powiedzieć to nie pamiętam już dlaczego, nie powiem Ci dokładnych danych ale E30 które z fabryki wychodziły czerwone są najmniej podatne na rdzę. A ta różnica jest naprawdę spora, nie o 5 % mniej podatne. Poszukam Ci aż E30 sam bo podoba mi się Twoje podejście bardzo
. Skąd jesteś? Mój znajomy miał tych E30 zwykle z 6 na raz. Średnio ze 3 do driftu, jedna w roście/lub innym visual tuningu, jedna to zabytek a ta ostatnia była na co dzień. Ale mało mam z nim kontaktu. Kiedyś handlował tylko E30. Coś poszperam. To największa finansowa zagadka jest.
Układ napędowy:
[link do Tablica wygasł]:
2500 za swap + 500 za skrzynię + most ze szperą i półośkami 350 + wał napędowy 150 zł. Łapy, wiązka itp. w kosztach już.
3500 zł
Zawieszonko:
Jakiś gwint bym poradził - jak nowy to licz 5k i będzie spokój
. Jak używke - to ładny stan dobrego gwintu - ze 2k. Stabilizatory - tył chyba do zostawienia, tylko gumy do zmiany i łączniki od razu. Wiesz co....... Nie chcę mi sie tego pisać bo nigdy nie skończę, policzę to w głowie
. A jak będziesz miał jakieś pytanie to Ci po prostu odpowiem. Strasznie dużo pisania.
Jedziemy dalej...
Licząc na używanym gwincie, bez ruszania środka, z rozpórkami - jakieś 7000 tysięcy złotych żeby zrobić to NAPRAWDĘ PORZĄDNIE na dobrych hamulcach, dobrym zawieszeniu i kompletnym układzie napędowym, zabezpieczeniu przed rdzą i bez robocizny. Czyli z E30 w 15 zmieścisz się bez żadnego problemu...
Szczerze to najlepiej kupić gotowca... Ewentualnie jeśli swap jest konieczny to możesz kupić anglika na przekładkę, nawet 328i oryginalne... Czemu nie?