08 Sie 2014, 20:51
E30 staje się już klasykiem. Nikt nie wyzbywa się takiego samochodu w dobrym stanie za takie pieniądze jak ten, który jest wystawiony w linku, który podałeś. Do tego w tym aucie zostały wymienione fotele, co niestety w aucie tej klasy jest minusem, a nie plusem. Auto klasyk musi być oryginalne, a nie po przeróbkach.
W autach tego wieku musisz liczyć się z tym, że zawsze coś będzie do zrobienia no i do tego powinieneś wziąć pod uwagę, że to BMW i części nie będą w tym samym przedziale cenowym co do Opla czy Forda, więc jeśli chodzi Ci o tani "dupowóz", to powinieneś skłonić się bardziej ku Golfowi, bądź Astrze.
Pamiętaj, że auta w Polsce zawsze są podpicowane do sprzedaży. To mniejszy przebieg, to powymieniane plastiki, itp. Auto tej klasy kupuje się po to żeby się cieszyć samą jazdą. Nie ważne czy będzie miała 150 tyś., 300 tyś. czy 400 tyś. km przebiegu. Najważniejsze żeby auto było zadbane.
Co do minusów tego auta, to nie mogę zbyt wiele powiedzieć, gdyż za dużo do czynienia z nim nie miałem, ale kłopoty z pompą paliwa w tym aucie nie są mi obce.
Silnik 1.6 raczej trzeba by sobie odpuścić, bo troszkę za słabawy może być, ale jeśli trafisz zaje****y egzemplarz z tym silnikiem, to się nie zastanawiaj, tylko bierz.
Pamiętaj także, że to auto nie jest nowe i pomimo wszystko może mieć oznaki korozji. W sumie to dobrze, bo będzie to znaczyło, że auto było użytkowane normalnie. Jeśli zero korozji spotkasz, to albo mogło być malowane w niedalekiej przeszłości, albo było tak dbane (tylko do kościoła w niedzielę jeżdżone), gdzie pierwsza opcja staje się niestety bardziej wiarygodna.
Życzę Ci udanego zakupu:)
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...