REKLAMA
Witam, z racji tego, że jestem nowym użytkownikiem, chciałbym się z Wami serdecznie przywitać i na początek lekko o sobie powiedzieć.
Mam prawo jazdy od 2 lat i przez te 2 lata (od razu po egzaminie) miałem przyjemność jeździć Mamy samochodem - Rover`em 200 - którego zawsze będę miło wspominał
Sytuacja jest tego typu, że jestem już po technikum i planuję studia zaoczne, pracuje od lipca (i przez okres studiów). Jestem ze Słupska. Na politechnikę muszę dojeżdżać co tydzień jakieś 70-120 km (zależy czy się dostane do Gdańska czy do Koszalina) + do pracy mam 10km w jedną stronę od pon do piątku. Więc dużo kilometrów będę robił - a dobrze by było, gdyby moje przyszłe "4 koła" to wytrzymały.
Aktualnie mam 4 tysiące złotych (jak sprzedam komputer - 6 tyś). W tej kwocie można "wyrwać" jakieś BMW e36 2.0 w gazie (uprzedzam, że nie jestem typowym dresem, który do swojego BMW wstawiłby duży, japoński spojler na mode "Żółtków"). Nie, nie - stylistyka tych samochodów podobała mi się od dziecka i np. do rzędowych "szóstek" mam wielki szacunek.
Jedyne czego się w nich obawiam - to napęd na tylną oś (zwłaszcza zimą w trasie!), stąd też myślę o e46, która jest bezpieczniejsza i Audi a4 - ale o tym za chwilę.
Pewnie padnie pytanie: Skoro taki z Ciebie fan BMW, to po kiego grzyba byś chciał go truć gazem? Odpowiedź jest oczywista: dużo, dużo i jeszcze więcej kilometrów Więc gaz to niestety podstawa dla mojej osoby (a może diesel?)
Dylemat jest bardzo duży, bo za samochodami się rozglądam od... kwietnia? Czytam fora, co nie tylko - dlatego chciałbym, aby ten temat był podsumowaniem (przedewszystkim) Waszych rozważań jak i tych moich.
Pozostałe samochody\silniki, jakie biorę pod uwagę:
Audi A4 b5 - 1.8T - boje się o wielowahacze.