23 Lip 2010, 21:19
Nie wiem czy uda Ci się kupić za 15 tys. w miarę przyzwoity egzemplarz. Co do auta to będzie na pewno miało klimatyzację i kontrolę trakcji czyli w zimie nie powinno być tragedii, ale musisz pamietać, iż żaden system nie zastąpi umiejętności i zdrowego rozsądku. Szukasz benzyny do dwóch litrów. Stanowczo odradzam silnik rzędowy o pojemności 2.0, jest stanowczo za słaby. Dużo lepszy jest o pojemności 2.5, spalanie minimalnie większe a przyspieszenie, elastyczność duzo lepsza. A najlepszym wyborem jest silnik 2.8. Dość dobrze znosi sekwencyjny wtrysk gazu i ma piękny dzwięk. Co do stanu karoserii to marka BMW zawsze była świetnie zabezpieczona antykorozyjnie. Nie jest to podwójny ocynk jak w Audi, ale karoseria bez jakiś poważnych kolizji nie powinna mieć problemów z korozją. Auto ogólnie raczej bezproblemowe. Jedyne czego się można czepiać to trwałości zawieszenia no ale niestety jest to klasa premium, gdzie celowo komplikuje się jego konstrukcję dla właściwości jezdnych. Ale coś za coś. Niestety ceny części zamiennych dość wysokie. Minusem jest też ubezpieczenie AC tego auta. Składki są bardzo wysokie za względu na wysokie ryzyko jego kradzieży. Reasumując auto godne uwagi. Jak uda Ci się kupić w miarę porządny egzemplarz w tej cenie to kupuj. Daruj sobie tylko silnik 2.0 R6.