Bmw e46 centralny zamek

18 Paź 2007, 16:25

cześć wszystkim mam duży problem z moim świeżo kupionym autkiem
bmw e46 323 1999, centralny zamek coś szwankuje ponieważ czasem nie mogę otworzyć drzwi pilotem tylko kluczem a nieraz jest ok szlak mnie trafia.
zamki w drzwiach są w porządku nawet nie mam pojęcia co mam sprawdzić i od czego zacząć,myślałem ze to z pilotem jest coś nie tak on jest ok normalnie tylko działa otwieranie bagażnika ...... dzięki za pomoc
marcin6205
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 10
  • 18 Paź 2007, 16:39

    Bateria w pilocie wymieniona?Jak sprawdziłes,że pilot jest ok?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    18 Paź 2007, 17:46

    baterie kopiłem nowe i mam jeszcze zapasowy klucz a 20 min temu nawet nie moglem wyjść z samochodu bo przez przypadek zamknelem drzwi i nie moglem otworzyć
    marcin6205
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10

    18 Paź 2007, 17:50

    Drugim pilotem sprawdzałeś?Dlaczego nie mogłes wyjść z samochodu?Przecież jak od srodka wyciągnisz ten cypelek to drzwi musza się dać otworzyć.Zamek mechaniczny czasami ci się nie zacina?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    21 Paź 2007, 12:22

    drugi klucz sprawdzałem jest ok wyczytałem w książce ze trzeba po każdej wymianie baterii zaprogramować kluczyk,zrobiłem to, działał przez 2 dni i znowu to samo myślę ze to może być moduł centralnego zamka ale wiesz jak to jest w warsztatach oni wszystko zrobią a co do czego to muszą wymienić pół samochodu.tylko gdzie ten moduł może być wiem jak wygląda ale nie wiem gdzie jest i jak go sprawdzić ?????? pomocy!!!!!
    marcin6205
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10

    22 Paź 2007, 23:11

    Moduł centralnego jest przewaznie pod tapicerką z prawej strony drzwi kierowcy.Sam modułu nie sprawdzisz bez przyżaądów.To niestety nie jest takie proste :( .W tym przypadku bez warsztatu się raczej nie obejdzie.Z tym,że tutaj mechanik nie za bardzo może wymienic pół autka,bo w skład centralnego wchodzi tylko moduł centralnego i siłowniczki.A w tym przypadku siłowniczki nie mają akurat nic do tej usterki.Tak więc mogą jedynie albo naprawić albo wymienić moduł.I to tez nie za wielkie pieniązki,bo takie moduły w komplecie z siłowniczkami są tanie jak barszcz jak sie to mówi :).A czy zamek jest połączony z alarmem,czy alarmu noie masz?Bo jak jest alarm,to może to być jeszcze wina modułu alarmu.Bo w tym przypadku,centralny może byc sterowany pilotem z alarmu.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
      Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
      5 niezwykłych aut przy współpracy Yamahy
      Dla wielu Yamaha to przede wszystkim słynne motocykle i świetny sprzęt grający. Ale fani sportowych samochodów wiedzą, że połączenie tej japońskiej marki z czterema kółkami daje ciekawe rezultaty. Dowodem tego ...

    24 Paź 2007, 21:07

    bylem niedawno w serwisie bmw powiedzieli ze to mało prawdopodobne ze padł mi moduł centralnego zamka ponieważ nie zawsze mogę otworzyć wszystkich drzwi samym kluczem bez użycia pilota.
    tylko nie wiem o co chodzi z alarmem bo raz działa a raz nie a wiec sprobuje wymienić cały zamek zobaczymy !!!
    marcin6205
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10

    25 Paź 2007, 14:52

    Czyli drzwi nie da się otworzyć nie tylko z pilota,ale również nawet z klucza?A które drzwi nie otwierają się jak otwierasz kluczykiem?Czy te,które otwierasz kluczykiem(czyli od kierowcy) zawsze się otworzą?
    A co do alarmu - napewno jest on połączony z zamkiem - jak uzbrajasz alarm,to centralny się zamyka,a jak rozbrajasz,to otwiera.Czyli moduł centralnego jest połączony z modułem alarmu.I to może być również moduł alarmu - to on wysyła do modułu centralnego sygnał żeby otworzyć/zamknąć zamki drzwi.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    11 Lut 2011, 09:54

    WItam,

    zajmuje sie naprawami modułów komfortu i różnymi sterownikami w bmw opel renault itd.

    Moduł komfortu to jedna z najwazniejszych rzeczy w tym aucie oprócz silnika:)
    Problemy z centralnym zamkiem czy szybami elektrycznymi albo spryskiwaczami chodzacymi caly czas to jedne z problemow tego auta.

    Jak to naprawic co zrobic aby problem sie nie pojawil to dosc trudne pytanie bo czesci w module jest wiele i to nie zawsze problem przekaznikow czy opornikow spotkalem sie z wieloma problemami tego sterownika od głownego procesora zaczynajac po przekaznikach konczac.

    NAPRAWIAJAC SAMODZIELNIE MODUL PAMIETAJ ZE TO BARDZO DELIKATNA RZECZ Z KTORA TRZEBA SIE OBCHODZIC JAK Z KOBIETA. JESLI COS ZROBISZ ZLE TO KOSZT UZYWKI MODULU W MIARE DOBRYM STANIE TO OKOLO 200 zł do tego dochodzi programowanie okolo 300zł i nie wiadomo czy moduł bedzie chodził tak jak powinien bo nie zawsze mozna dobrac dokladnie taki sam modul z takimi samymi funkcjami.

    JEZELI CHCESZ ABY TWOJ MODUŁ NIE WYGLĄDAŁ TAK JAK NA TYCH ZDJECIACH ŁĄCZONY NA KABELKI BO SA POZRYWANE SCIEŻKI I ITP TO

    PROPONUJE NAPRAWE MODUŁU W BARDZO PROFESJONALNY SPOSÓB

    TELE :787 631 817

    http://www.autoelektronika.tnb.pl/news.php
    AutoElektronik
    Nowicjusz
     
    Posty: 1
    Miejscowość: Czarne