Również miałem e46 tyle że 316i i nigdy więcej nie kupiłbym już e46 z silnikiem 4cylindrowym
![Wink ;)]()
U mnie dużo włożyłem w układ chłodzenia bo przysporzył mi trochę problemów - chłodnica, wąż, króćce, czujnik temperatury, termostat , płyn - ok. 1500zł, do tego tarcze z klockami z przodu wraz z robocizną 700zł, olej + wszystkie filtry + świece + uszczelka pod deklem - ok 800zł wraz z robocizną, trochę problemów również miałem z pukaniem podczas ruszania - wymieniłem podporę wału, łącznik elastyczny, półośki, tuleje trzymającą dyfer - ok 1000zł wraz z robocizną
![Uśmiechnięty :)]()
Jak ktoś myśli że kupi 316i/318i i będzie to mało paliło to jest w błędzie, faktycznie w mieście mając porównanie do 328i kumpla u mnie wychodziło ok 8,5 - 9l u niego ok 11-12l,ale zaś w trasie spalanie było na tym samym poziomie a o katordze przy wyprzedzaniu w trasie 316i z kompletem pasażerów chyba wspominać nie muszę
![Razz :P]()