Witam Borykam się z problem w BMW e60, że przy 90kmh + czuć wibracje całej karoserii + przy hamowaniu trzęsie się kierownica ( to już przy każdej prędkości i również przy naciśnięciu hamulca słyszę tak jakby stuknięcie z zacisku przedniego ( jakby zacisk się poruszał) myśle ze to przez te gumowe tuleje. Czy istnieje możliwość ze mam takie drgania przez tuleje gumowe w zacisku? (Koła są wyważone i felgi proste) Czy może do wymiany podpora wału i tarcze z łożyskami. Macie jakieś propozycje od czego zacząć sprawdzać żeby jak najmniej nie potrzebnie rzeczy wymienić ?
Kacper2709 napisał(a):Macie jakieś propozycje od czego zacząć sprawdzać żeby jak najmnie
Ja Ci proponuję azymut na SKP w celu: 1/ sprawdzić dokladnie stan tech.przedniego zawieszenia 2/ zrobić owalizację tarcz hamulcowych Oczywiście to ma być rzetelna SKP z kumatym diagnostą a nie "poczta"..
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło. Nie odpowiadam na PW.
Otwieranie drzwi bez udziału kluczyka – 1984 rok Współcześnie otwieranie drzwi pojazdu kluczykiem jest anachronizmem. Elektroniczny pilot na fale podczerwone (Infrared) otwierający drzwi auta jest standardem oczywistym nawet w najmniejszych samochodach miejskich. ...
Jak działa układ chłodzenia w samochodzie? Układ chłodzenia w samochodzie ma za zadanie utrzymać silnik przy optymalnej temperaturze pracy tak aby zapobiec jego przegrzaniu. Z czego składa się układ chłodzenia w samochodzie? - pompa wody, - termostat - czujnik temperatury ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.