Witam Borykam się z problem w BMW e60, że przy 90kmh + czuć wibracje całej karoserii + przy hamowaniu trzęsie się kierownica ( to już przy każdej prędkości i również przy naciśnięciu hamulca słyszę tak jakby stuknięcie z zacisku przedniego ( jakby zacisk się poruszał) myśle ze to przez te gumowe tuleje. Czy istnieje możliwość ze mam takie drgania przez tuleje gumowe w zacisku? (Koła są wyważone i felgi proste) Czy może do wymiany podpora wału i tarcze z łożyskami. Macie jakieś propozycje od czego zacząć sprawdzać żeby jak najmniej nie potrzebnie rzeczy wymienić ?
Kacper2709 napisał(a):Macie jakieś propozycje od czego zacząć sprawdzać żeby jak najmnie
Ja Ci proponuję azymut na SKP w celu: 1/ sprawdzić dokladnie stan tech.przedniego zawieszenia 2/ zrobić owalizację tarcz hamulcowych Oczywiście to ma być rzetelna SKP z kumatym diagnostą a nie "poczta"..
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło. Nie odpowiadam na PW.
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
10 używanych funcarów za nieduże pieniądze Samochody sportowe kojarzą się zwykle z drogimi konstrukcjami z Włoch, Niemiec i Japonii. Ale wcale nie trzeba mieć pękającego w szwach portfela, żeby móc cieszyć się przyjemnymi emocjami za kierownicą. Oto 10 używanych ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.