BMW E60 Kanada/USA

30 Paź 2021, 12:11

Cześć, mam okazję kupić E60 Lci z Kanady (jednostki europejskie), generalnie chciałem się zapytać o konwersję z tej wersji na Europę. Auto ma xenony. Jak należy to wymienić i +- ile to kosztuje? Oprócz tego, czy będzie problem z dostępnością części (wersja 528i czyli n52)? Czy może kompletnie nie warto (mimo że po lifcie mniej problemów z elektryką, a silnik przedliftowy :/)
Gość115576
 

30 Paź 2021, 13:35

Najpierw zastanów się czy jesteś miłośnikiem marki i jesteś w stanie płacić za posiadanie takiego auta. Reszta jest sprawą wtórną.
No i czy akceptujesz stan "ciągłej" awarii.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

30 Paź 2021, 14:28

"takiego auta" masz na myśli po prostu model E60 czy wersję USA? Bo generalnie zdaję sobie sprawę, że koszty większe niż w tico, ale myślałem że fakt, że jest po lifcie ograniczy liczbę potencjalnych problemów i awarii. Miłośnikiem, fanatykiem raczej nie, dwóch kolegów ma i jeździłem, super się jeździ a problemów nie mają z nimi, mimo że już mają je koło 5 lat. Konkretny model ma dość niski przebieg, bezwypadkowy, mienie przesiedleńcze, na dodatek 500 metrów od domu, dlatego się zainteresowałem :)
Gość115576
 

30 Paź 2021, 16:57

HanSolo7 napisał(a):Miłośnikiem, fanatykiem raczej nie, dwóch kolegów ma i jeździłem, super się jeździ a problemów nie mają z nimi, mimo że już mają je koło 5 lat

To zdjęcia kolegów trzeba oprawić w ramkach a viny ich aut wyryć w kamieniu :D
Lubie te opowieści sf :mrgreen:
HanSolo7 napisał(a):Konkretny model ma dość niski przebieg, bezwypadkowy, mienie przesiedleńcze, na dodatek 500 metrów od domu, dlatego się zainteresowałem

Bierz, dołączysz do zadowolonych kolegów :mrgreen:
Różnice które mogą wynikać z docelowych rynków są pikusiem przy tym co może Cię czekać jak okaże się że trafisz na normalne e60.
HanSolo7 napisał(a): że jest po lifcie ograniczy liczbę potencjalnych problemów i awarii

Tia, stały tekst mogę Ci zapodać jeszcze kilka:
premium musi kosztować, stare musi się psuć no i ta wiedza "wiem że drożej niż w tico" :D

To jest tak jak z alfą Romejo :D Bmw da Ci to czego inne auta Ci nie dadzą czyli filing jazdy ale koszty i psujactwo są na max poziomie i trzeba to zaakceptować. To tak jak Alfa Romeo jest piękna, fajnie jedzie ale potrzebuje akceptacji psujactwa i kosztów. Różnica bardziej doszukiwałbym się w tym co bardziej się wali :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy airbag chroniący kolana kierowcy
    Pierwszy airbag chroniący kolana kierowcy – Toyota Avensis (T250) –marzec 2003. Pierwsze poduszki powietrzne (airbagi) montowano jako opcję w samochodach koncernu GM już we wczesnych latach 70. System stał się ...