BMW E90

09 Lip 2019, 21:44

Witam , mam pytanie dot. Auta BMW E90 mam na wydanie 30tyś z oplatami. Rocznie robię 7-8tyś autem ale często robie długie trasy.
Jaką jednostkę wybrać nie chce LPG.
Na co patrzeć przy zakupie czy przebieg będzie głównym takim argumentem do zakupu?
Dawid656
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 05 05 1998
Auto: Fiat Stilo
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

10 Lip 2019, 07:24

Jeśli benzyna to silniki z rzędową szóstką. Spalanie pomiędzy nimi nie różni się aż tak znacząco więc rozważył bym na twoim miejscu większe pojemności. Poruszasz temat opłat czy auto będzie kupowane w kraju? Jeśli tak jak zawsze polecam badanie geometrii 3d. Jeśli Wymiary między osiami się zgadzają auto nie miało dużych przygód. Najważniejszy jest ogólny stan auta. Są portale do sprawdzania jego historii. Osobiście jak szukałem zaczynałem zawsze od najnowszych ogłoszeń. Niestety te najlepsze znikają w kilka godzin.
adamzych
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: Radom
Prawo jazdy: 1- 0- 0
Przebieg/rok: 16tys. km

10 Lip 2019, 07:37

30 tys z oplatami i starterem to zostaje Ci jakies 20 na samo auto, za tyle kupisz tylko wymeczone najslabsze R4
To bardzo fajne auto ale bardzo drogie w utrzymaniu jak przystalo na premium.
Majac 35-40tys na sam zakup mozesz dopiero myslec na ladnymi R6
Bumpalump
Początkujący
 
Posty: 61
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 19 01 1990
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: A4 B7
Silnik: 1.8T 163km
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2007

10 Lip 2019, 14:37

Interesuja mnie również 2005-2006-2007 2.0 163km warto?
Dawid656
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 05 05 1998
Auto: Fiat Stilo
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

10 Lip 2019, 15:14

Pod warunkiem że jest w dobrym stanie technicznym. W innym wypadku puści cię z torbami. Sam mam i jeśli chodzi o spalanie jest ono nad wyraz niskie. Osiągi są ok lecz jak komuś mało można zdecydować się na chip tuning. Jeśli już diesel do tylko 2.0 163 km (rozrząd z przodu) lub 3.0. Czy przy tym przebiegu rocznym zadowoli cię diesel musisz zdecydować sam. Ale miej na uwadze że diesla nikt nie kupuje po to by stał. Musisz wziąć na poprawkę ewentualne drogie awarie np. turbo, dwumasa, problemy z dpf, wtryski... Ja już trochę km zrobiłem i zakupu nie żałuję. Miej na uwadze że jest to auto klasy premium i koszt napraw też jest premium.
adamzych
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: Radom
Prawo jazdy: 1- 0- 0
Przebieg/rok: 16tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pasy bezpieczeństwa bez tajemnic
    Choć pasy bezpieczeństwa mogłyby się wydawać prostym urządzeniem, w swojej współczesnej formie są skomplikowanym elementem konstrukcyjnym. Nieustanne prace rozwojowe i duże nakłady finansowe producentów, takich ...