

"Wspieranie golfa w Polsce i edukacja juniorów są naturalnym elementem naszej strategii, w której kluczowe miejsce zajmuje polityka społecznej odpowiedzialności. Golf w bezpośrednii sposób nawiązuje także do charakteru naszej marki – liczy się w nim z jednej strony dynamika, a z drugiej precyzja i technika" mówi Andreas Biehler, General Manager BMW Group Polska. "BMW Group nie tylko pomaga w rozwoju najbardziej utalentowanych młodych zawodników, ale myśli o miłośnikach golfa na całym świecie już na etapie projektowania samochodów. W auta BMW na przykład można przewozić w nich kije golfowe" dodaje Andreas Biehler.
"BMW to jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych w sponsoringu golfa na świecie od wielu lat. Zaangażowanie tej firmy w rozwój golfa w naszym kraju to wspaniała wiadomość dla całego środowiska polskich golfistów bowiem bez wsparcia BMW utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju tego sportu w Polsce byłoby niezwykle trudne. Szczególnie cieszy nas wsparcie zapewnione juniorom w ich drodze do realizacji marzeń o występnie na igrzyskach olimpijskich" powiedział Marek Michałowski prezes zarządu PZG Marek Michałowski.
POLECAMY Mobilność elektryczna w BMW Group ma już 40 lat
BMW Group jest związana z golfem od lat, między innymi jest sponsor tytularny prestiżowych turnejów, takich jak BMW PGA Championship, BMW Championship czy BMW Masters. Ambasadorem marki BMW od 2003 roku jest Martin Kaymer, urodzony w Niemczech w 1984 roku światowej klasy zawodnik, obecnie najlepszy golfista Niemiec. W 2011 roku był numerem 1 w rankingu światowym, odniósł zwycięstwo m.in. w PGA Tour i Sunshine Tour, a także aż 10 razy triumfował w European Tour.
źródło: BMW Group