BMW Group Polska partnerem Polskiego Związku Golfa

15 Kwi 2013, 10:18

BMW Group od lat aktywnie wspiera rozwój golfa na całym świecie. W ramach swojego zaangażowania w Polsce firma w szczególny sposób skoncentruje się na promowaniu tej dyscypliny sportu wśród dzieci i młodzieży. Temu celowi ma służyć sponsoring cyklu turniejów BMW PZGolf Junior Tour oraz partnerstwo przy zainicjowanym przez Polski Związek Golfa Narodowym Programie Rozwoju Juniorów. Jednocześnie BMW Group Polska jako sponsor generalny 11 turniejów z cyklu mistrzostw Polski Citi Handlowy Polish Championships wesprze rozgrywki seniorów. W ramach współpracy podjętej z PZG firma będzie obecna również podczas najważniejszego wydarzenia sezonu - turnieju LOTOS Polish Open, organizowanego w ramach europejskiej ligi zawodowej Pro Golf Tour. Dodatkowo z okazji XX – lecia polskiego golfa w dniu 28 września 2013 r. na polu golfowym Sobienie Królewskie G&CC, wspólnie z PZG zorganizuje jeden z najważniejszych turniejów sponsorskich sezonu 2013 – jubileuszowy "BMW Championship Poland".

BMW Group Polska partnerem Polskiego Związku Golfa

"Wspieranie golfa w Polsce i edukacja juniorów są naturalnym elementem naszej strategii, w której kluczowe miejsce zajmuje polityka społecznej odpowiedzialności. Golf w bezpośrednii sposób nawiązuje także do charakteru naszej marki – liczy się w nim z jednej strony dynamika, a z drugiej precyzja i technika" mówi Andreas Biehler, General Manager BMW Group Polska. "BMW Group nie tylko pomaga w rozwoju najbardziej utalentowanych młodych zawodników, ale myśli o miłośnikach golfa na całym świecie już na etapie projektowania samochodów. W auta BMW na przykład można przewozić w nich kije golfowe" dodaje Andreas Biehler.

"BMW to jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych w sponsoringu golfa na świecie od wielu lat. Zaangażowanie tej firmy w rozwój golfa w naszym kraju to wspaniała wiadomość dla całego środowiska polskich golfistów bowiem bez wsparcia BMW utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju tego sportu w Polsce byłoby niezwykle trudne. Szczególnie cieszy nas wsparcie zapewnione juniorom w ich drodze do realizacji marzeń o występnie na igrzyskach olimpijskich" powiedział Marek Michałowski prezes zarządu PZG Marek Michałowski.

POLECAMY Mobilność elektryczna w BMW Group ma już 40 lat

BMW Group jest związana z golfem od lat, między innymi jest sponsor tytularny prestiżowych turnejów, takich jak BMW PGA Championship, BMW Championship czy BMW Masters. Ambasadorem marki BMW od 2003 roku jest Martin Kaymer, urodzony w Niemczech w 1984 roku światowej klasy zawodnik, obecnie najlepszy golfista Niemiec. W 2011 roku był numerem 1 w rankingu światowym, odniósł zwycięstwo m.in. w PGA Tour i Sunshine Tour, a także aż 10 razy triumfował w European Tour.

źródło: BMW Group
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 3818
Zdjęcia: 13125
Prawo jazdy: 12 03 1998
Auto: Tesla Model Y

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW Concept serii 4 Coupé 2012
    BMW Concept serii 4 Coupé niesie dodatkowe pokłady sportowego i ekskluzywnego charakteru, przez co wyraźnie odróżnia się od modeli serii 3. Dynamiczny pas przedni konceptu tworzą ostre kontury i złożone powierzchnie. ...