BMW M3 E46

24 Lip 2017, 15:01

Witam, interesuje mnie kupno BMW M3 e46, cabrio też wchodzi w grę, i czy ktoś miał tutaj do czynienia z tą emką po przekładce? czy opłaca się kupić taki samochód i nie będzie sprawiał problemów?, czy wydać więcej i kupić europejską wersję e46 m3 lub nawet zainwestować w e92?
Pozdrawiam :)
140V8
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 21 07 1994
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Mercedes W140
Silnik: S500 320KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1996

24 Lip 2017, 21:29

To już Twoja sprawa co kupisz. Ale przekładka to nic dobrego. Wycinanie, spawanie i cięta wiązka elektryczna
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16577
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

24 Lip 2017, 21:53

140V8 napisał(a):Witam, interesuje mnie kupno BMW M3 e46, cabrio też wchodzi w grę, i czy ktoś miał tutaj do czynienia z tą emką po przekładce? czy opłaca się kupić taki samochód i nie będzie sprawiał problemów?, czy wydać więcej i kupić europejską wersję e46 m3 lub nawet zainwestować w e92?

Kup ori M3 e46 w wersji LHD ... przekładaniec zawsze będzie przekładańcem i nic tego nie zmieni.
Co do samej przekładki to pomyśl za ile musiałby być ta Mka RHD żeby opłacało się ją przełożyć bo masz inne:
- lampy
- lusterka
- zegary
- wiązka elektr
- podłączenie kompów
- sanki
- magiel
- często szyby przednie bo ściana grodziowa jest do wywalenia
- nagrzewnice + panel sterowania + radio

Ogólnie rzeźba i to na maxa. Dobra oferta żeby kupić coś do upalania czyli wkładasz magiel+sanki wywalasz elektronikę zostawiasz zegary z jakieś obudowie i chłostasz :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

24 Lip 2017, 22:58

A skrzynia SMG? jest warty zakup emki z taką skrzynią? czy lepiej poszukać wersji z manualem, auto ma być bardziej na weekend, na okres Kwiecień-Październik w zimę auto stałoby w garażu.
140V8
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 21 07 1994
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Mercedes W140
Silnik: S500 320KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1996

24 Lip 2017, 23:05

140V8 napisał(a):A skrzynia SMG? jest warty zakup emki z taką skrzynią?

Musisz prześledzić temat smg ale z tego co pamiętam w e46 nie było to rozwiązanie specjalnie polecane... do tego ja bym sobie troszku uprościł i nie kupował czegoś co później może sprawić problemy bo to jednak technologicznie jest bardziej skomplikowane niż zwykły manual... a co daje więcej smg? hmmm sam nie wiem gdyż to auto i tak nie jest skierowane do ścigania o ułamki sekund podczas przyśpieszania. Ogólnie trudno mi przyzwyczaić się do tych wynalazków pomimo tego że są na maxa szybkie w działaniu. Jeździłem e/36/46 M3 w manualu i dla mnie rewelka nie zamieniłbym na smg albo cuś takiego :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

25 Lip 2017, 10:03

Trzeba też uważać na panewki korbowodowe
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

25 Lip 2017, 10:30

dzida napisał(a):Trzeba też uważać na panewki korbowodowe


No właśnie zapomniałem o tym... mnie akurat ta frajda nie dotknęła ale fani eMek wymieniają je nawet profilaktycznie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe