Kafarr napisał(a):A ja się trochę nie zgadzam kto normalny jeździ do ASO z nastoletnim autem? albo wkłada oryginały? jest multum zamienników bardzo dobrej jakości a jeżdżenie do ASO nie świadczy o lepszym dbaniu o auto absolutnie. ASO jest po to żeby gwarancji nie stracić, a nie po to żeby wydawać zbędną gotówkę.
Oj widzę że dalej jest przeświadczenie tych cudownych zamienników które notabene są często w takiej samej cenie jak część oem w aso... a co zrobisz jak wysypie Ci się automatyczna skrzynia np. GM parowana często z 3,0d (akurat chyba nie e60)
A co zrobisz jak Ci się wysypie chłodniczka spalin która wokół siebie ma masę przewodów i wszystkie sparciałe... tak że je dotkniesz i rozpadają się ... kupisz używki w takim samym stanie?
Co zrobisz z turbiną ze zmienną geometrią łopatek jest wadliwa w poszczególnych rocznikach?
Co zrobisz z klapami ?
A wtryski jakie ?
Zawieszenie zamienniki hmmm ciekawe to powiedz mi ile kosztują dobre zamienniki a ile kiepskie???
Kolejna sprawa elektromechanika ... + wszędobylskie wynalazki typowe dla BMW
ostatnio szukałem naprawiacza od kompa zwykłego benzynowego e90 bo ktoś wymyślił elektryczną pompę wody z czujnikami i możliwością zatrzymania jej podczas jazdy... jest to feler jakiś konkretnych wypustów który zazwyczaj kończy się kapotą dla silnika i... w tym konkretnym przypadku laweta i wycieczki przez miesiąc z warsztatu do warsztatu + finalna diagnoza 1,5k + potem wymiana kompa, czujników, wyjęcie silnika i włożenie następnego + starter nowego motoru olejowo świecowy.
Jak chcesz to wkleję jutro zdjęcia e90 i 2,0d z tylnym rozrządem + xdrive ... będzie to starter na dobry początek auta za 20k które mało niby pali a wyszło ponad 5k... teraz już wiem że będzie powrót na zawias
Więc zgodzę się z Tobą nikt starych aut w aso nie serwisuje ale wyspecjalizowane warsztaty biorą i tak dużą kasę za robotę i stosują dobre zamienniki a często korzystają ze sklepów ASO.
p.s.
Teraz jest u mnie rekordzista 3ka z 16r. po prawie roku diagnoz, to tyle z taniości i fajności ...