Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
bzdury. Jeśli ktoś na bieżąco dba o auto to nie ma różnicy, czy ma 200k czy 400, a takie "perełki" jak te, które wkleiłeś w innym temacie, który zamknąłem, nie będą miały wcale mniej.JanuszAndrzej napisał(a):AD.1 : Przewaznie samochodami jezdze 2-4 lata do przebiegu lekko ponad 200 000 kilometrow bo wiem, ze powyzej takowego trzeba coraz wiecej inwestowac w eksploatacje, do tego gdybym dojezdzil do dajmy na to tych 250 tysiecy to prawdopodobnie sprzedaz go zajelaby mi miesiace a dostalbym marne grosze. Nie widze w tym niczego nienormalnego, wrecz przeciwnie to czysty pragmatyzm
jeśli kupisz e60, zwłaszcza po kosztach, będziesz musiał zaznajomić się z Łukaszem i jego laptopem z ASO BMWJanuszAndrzej napisał(a):AD.2 : Wiem i tez nie widze w tym niczego nadzwyczajnego. Wiedzialem ze przy pewnym przebiegu zacznie sie to sypac, zaczelo ciut szybciej, wiec zamiast inwestowac w naprawy auta, ktore juz mi sie i tak opatrzylo chce je sprzedac osobie, ktora zna te bolaczki bo od kiedy mam Passata serwisuje go tylko u Pana Bogdana
jeśli ktoś kupuje r4 w marce premium bo "bardziej ekonomicznie" to znaczy, że porywa się z motyką na słońce.JanuszAndrzej napisał(a):AD.3 Szukam auta z silnikiem 4 cylindrowym, wysokopreznym ze wzgledow ekonomicznych. To takie dziwne? Nie bede sie nim scigal spod swiatel, bardziej od osiagow interesuje mnie kwestia spalania i taniego serwisu. Po co BMW montowalo do piatki male silniki? Ich pierwszych wlascicieli tez nie stac? Ich zakupy to prowokacja?
tsaaa, "gaz tylko do zapalniczek, a klapy zmiennej geomtrii dolotu wywalę do kosza, bo co te inżyniery z BMW się znajo"... kolejny januszowy powód.JanuszAndrzej napisał(a):AD.4 Tak, diesel bo taniej i uwazam, ze nie wypada aut klasy premium gazowac. Mam w domu auto na gaz, zreszta nie pierwsze i nic do tego paliwa nie mam. Ale co sprawdza sie w Polo nie koniecznie pasuje do calkiem swiezego BMW
na to też coś mamy https://www.forumsamochodowe.pl/przebieg-rocznik-stan-czy-marka-co-jest-wazne-przy-zakupie-vt92905.htmJanuszAndrzej napisał(a):AD.5 Juz pisalem ze powyzej pewnego przebiegu eksploatacja jest drozsza a ryzyko awarii wieksze. Nawet diesel premium powyzej 250 000 klometrow moze okazywac slady zuzycia, a ze planuje go miec ze 3 lata, czyle przejade mysle 80 000km to szukam egzemplarza do danego przebiegu. Co w tym dziwnego?
bo są idiotami i kupili awaryjne g.no, a Ty zniżasz się do ich poziomu bo chcesz kupić najtańszy złom z najmniejszym silnikiem, aby tylko 5er w dieselku.JanuszAndrzej napisał(a):AD.6 To o sasiadach to tak pol zartem pol serio, choc nie ukrywam ze po to ciezko pracuje zeby moc sie nacieszyc bajeranckim samochodem. Moze jestem prozny, ale z drugiej strony po co zmienili calkiem dobrego Focusa akurat na Passata B6? Ciekawe czy piatke tez kupia nowszej generacji z tych swoich marnych urzedniczych pensyjek.
czekałem na argument że "na allegro jest to kupię" obejrzyj kilka takich "perełek" za 20k to pogadamyJanuszAndrzej napisał(a):AD.7 To popatrz na ceny, za taka kase jest z czego wybierac, jakbym mial na koncie mniej niz 20000zl to bym sie musial gimnastykowac, kombinowac z wysoka cena Passata, a tak kupie do 30000 to jeszcze zostanie na rejestracje, OC i moze na felgi M
Baza z danymi technicznymi samochodów marki BMW. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne BMW