

Bazowa wersja modelu ma oznaczenie 640i. Pod jej maską pracuje 3-litrowy, rzędowy benzyniak, który za sprawą doładowania rozwija 320 koni mechanicznych. Tak skonfigurowane BMW osiąga pierwszą setkę w 5,4 sekundy. Mimo iż coupe jest wolniejsze od obydwu wersji Lexusa LC, ma bardzo podobną cenę. Polskie przedstawicielstwo wyceniło je na 386 800 złotych.
Modelem dorównującym osiągami Lexusowi LC 500 jest BMW 650i. W tym przypadku do dyspozycji kierowcy pozostaje 4,4-litrowy silnik V8 Twin Turbo o mocy 450 koni mechanicznych. Jednostka rozpędza coupe do setki w 4,6 sekundy i niestety podnosi cenę auta do 452 400 złotych. To przeszło 70 tysięcy więcej od Lexusa.
BMW oferuje diesle, ale nie ma w sprzedaży Szóstki o napędzie hybrydowym. To spory błąd, bowiem w Europie Zachodniej aż 98 procent ogólnej sprzedaży Lexusów stanowią wersje spalinowo-elektryczne.