18 Sty 2014, 11:13
Przedwcześnie rozciągające się łańcuchy rozrządu w silniku benzynowym 1.6 i dieslu 2.0d (od 2007 r.), uszkodzenie cewek zapłonowych i wtryskiwaczy w benzyniakach z bezpośrednim wtryskiem paliwa, podatna na uszkodzenia turbosprężarka (2.0d), pękające kolektory wydechowe (3.0d), usterki kolektorów ssących (diesle), awarie układu wtryskowego w dieslach, zapychający się filtr cząstek stałych, nietrwałe dwumasowe koło zamachowe, usterki wyposażenia elektronicznego, błędy oprogramowania sterowników, nieprawidłowości pokładowego systemu audio, awarie elektrohydraulicznego wspomagania kierownicy, uszkodzenie czujnika skrętu kierownicy, uszkodzenie mocowania belki pomocniczej tylnego zawieszenia, stosunkowo krótka żywotność akumulatorów.
Zapożyczono z onet.pl
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...