Brak kompresji na każdym cylindrze.

21 Mar 2018, 23:38

dokładnie. a na plaka ktoś próbował?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16665
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Mar 2018, 23:46

Tak, 0 reakcji, kręciła tak samo jak bez plaka.Ten siwy dym z rury po przegazowaniu mnie zastanawia, bo nie wyglądał na spaliny nawet przy takiej pogodzie.
Co do 1.4 to właśnie cioci w zimie szlag trafił ten silnik, tylko, 8V 60 KM, więc technologicznie to pewnie inne silniki ale objawy bardzo podobno co tutaj tylko tam się odma posypała i zatarło silnik.
ReVo1996
Nowicjusz
 
Posty: 43
Auto: Jeszcze nie mam :P

22 Mar 2018, 11:39

ReVo1996 napisał(a):Czyli powinien odpalić ale powinna mnie od razu przywiać kontrolka braku ciśnienia oleju?
Nie piszesz w jakim to sprzęcie jest ten motor. Można przypuszczać że w jakim Vagowskim wozidle a tutaj to ta kontrolka oliwy nie jest podłączona bezpośrednio pod czujnik jeno rzez eplektronikę w zegarach. Działa to różnie , np w starej polówce kontrolka przy braku ciśnienia zapali się dopiero gdy silnik przekroczy 2 tyś obrotów. Dla pewności musimy podłączyć manometr.
ReVo1996 napisał(a):Zastanawiam się po prostu ,czy tak "z dupy" mogła spaść kompresja na wszystkich czterech cylindrach?
Jest jeszcze jedna opcja. Zużyty zespół tłok , pierścienie , cylinder i przelany benzyną. Wymyty olej który w takim przypadku uszczelniał tłok. Zróbcie ten pomiar ciśnienia z próbą olejową. Jak nie to wykręcić świece , wlać do każdego cylindra około 50 ml oleju , zakręcić rozrusznikiem aby go rozprowadzić , wyrzucić nadmiar. Świece wysuszyć , sprawdzić czy jest iskra , zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy . Złożyć i próbować odpalić.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4899
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

22 Mar 2018, 12:58

Koniec końców jeżeli by odpaliła to i tak przydałby się remont pierścieni z tłokami?
ReVo1996
Nowicjusz
 
Posty: 43
Auto: Jeszcze nie mam :P

07 Kwi 2018, 23:00

Nie będę już zakładał nowego tematu tylko kontynuuje tutaj.
Odebrałem dzisiaj samochód, silnik pali jak dziki, wszystko fajnie, ale po powrocie do domu spojrzałem jeszcze pod maskę, no i tutaj mamy zonk.
Uciekło dosyć sporo płynu chłodniczego, w którym mamy olej do tego pod korkiem mamy masło.Silnik stał dosyć długo nie odpalany bo wyciągnięty z rozbitka, były wymieniane dwa zawory wydechowe i głowica po planowaniu, teraz pytanie, czy to wszystko musi się "dotrzeć" do kupy i wszystko będzie okej, czy podejrzewać jednak uszczelkę albo gorzej, czyli pęknięty blok?
ReVo1996
Nowicjusz
 
Posty: 43
Auto: Jeszcze nie mam :P

07 Kwi 2018, 23:18

Najprosciej bedzie zrobic test z CO2 (do kupienia na allegro), aby potwierdzic/wykluczyc UPG.
wojtk
Początkujący
 
Posty: 81
Auto: Opel Corsa C
Silnik: 1.0 58KM
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    SKODA Citigo - nr 1 w segmencie aut mini!
    SKODA Citigo zajęła 1. miejsce pod względem sprzedaży w segmencie A na polskim rynku w styczniu 2013 roku. Model Citigo od momentu wprowadzenia na rynek cały czas zajmował bardzo wysokie pozycje, jednak pierwszy raz udało ...

07 Kwi 2018, 23:20

Ze zbiorniczka czuć spaliny, więc pewnie będzie to ta nieszczęsna uszczelka...
W poniedziałek chcę podjechać do mechanika, żeby wypłukał cały układ i zalał świeży.
ReVo1996
Nowicjusz
 
Posty: 43
Auto: Jeszcze nie mam :P

07 Kwi 2018, 23:40

Zrob ten test CO2, bedzie bardziej miarodajny niz wech :P
wojtk
Początkujący
 
Posty: 81
Auto: Opel Corsa C
Silnik: 1.0 58KM
Rok produkcji: 2001