REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie piszesz w jakim to sprzęcie jest ten motor. Można przypuszczać że w jakim Vagowskim wozidle a tutaj to ta kontrolka oliwy nie jest podłączona bezpośrednio pod czujnik jeno rzez eplektronikę w zegarach. Działa to różnie , np w starej polówce kontrolka przy braku ciśnienia zapali się dopiero gdy silnik przekroczy 2 tyś obrotów. Dla pewności musimy podłączyć manometr.ReVo1996 napisał(a):Czyli powinien odpalić ale powinna mnie od razu przywiać kontrolka braku ciśnienia oleju?
Jest jeszcze jedna opcja. Zużyty zespół tłok , pierścienie , cylinder i przelany benzyną. Wymyty olej który w takim przypadku uszczelniał tłok. Zróbcie ten pomiar ciśnienia z próbą olejową. Jak nie to wykręcić świece , wlać do każdego cylindra około 50 ml oleju , zakręcić rozrusznikiem aby go rozprowadzić , wyrzucić nadmiar. Świece wysuszyć , sprawdzić czy jest iskra , zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy . Złożyć i próbować odpalić.ReVo1996 napisał(a):Zastanawiam się po prostu ,czy tak "z dupy" mogła spaść kompresja na wszystkich czterech cylindrach?