REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
a moze jednak w pierszej kolejności ustawic prawidłowo pasek rozrządu i sprawdzic ciś.na cylindrach....MotoAlbercik napisał(a):Trzeba zdemontować głowicę i sprawdzić naocznie zawory i tłoki
A czemu nie ? Miałem taki przypadek z 1,4 AUD.Umarł w momencie i już nie palił. Diagnoza -cisnienie sprężania po 5 bar.Jak sie póżniej okazał to o jakieś trzy zęby się przestawił rozrząd. Co ciekawe znaki na rozrządzie się zgadzały.ReVo1996 napisał(a):Zastanawiam się po prostu ,czy tak "z dupy" mogła spaść kompresja na wszystkich czterech cylindrach?
Migi60 napisał(a):a moze jednak w pierszej kolejności ustawic prawidłowo pasek rozrządu i sprawdzic ciś.na cylindrach....
korba85 napisał(a):zdejmij pokrywę na klawiaturze obędzie widać
Sprawa dyskusyjna. Tam masz na wałku ssącym czujnik jego położenia. Jeśli rozrząd przeskoczy na pasku głównym to sterownik silnika rejestruje błąd synchronizacji rozrządu. Natomiast gdy to nastąpi na pasku krótkim ( między wałkami to już nie. Trzeba się podłączyć komputerem i odczytać ewentualne błędy. Poza tym czy ktoś zrobił ponowny pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejową ?ReVo1996 napisał(a):czy przy przeskoczeniu rozrzadu silnik jest w stanie dalej pracowac