REKLAMA
Forumowicze, bardzo liczę na waszą pomoc. Mam problem z moim chevroletem cruze 2,0 diesel 163 km manual rocznik 2011.
Generalnie wszystko było bez zarzutów, do czasu aż jadąc na tempomacie, nagle zapaliła się kontrolka z kodem 84 i auto straciło moc, nie ma możliwości przekroczenia 2,5 tysięcy obrotów. Dzień wcześniej wypalał się DPF. Auto nie dymi, nie kopci, nie ma wycieków. Od razu chevi poszedł do mechanika i wyskoczyły w tytule wskazane błędy. 2 mechaników wątpi w opcje, żeby padły cztery wtryski na raz, bo tak jak wyżej pisałam auto ani nie kopci, odpala od razu, chodzi równo... Turbo sprawdzana i w porządku. Egr wyczyszczony, uszczelka zmieniona, dpf wymieniany 8 msc temu, odłączenie dpf i sprobowanie czy odzyska moc nic nie dało, czujnik spalania stukowego wymieniony, klapki kolektora ssącego sprawdzone, czujnik położenia wału sprawdzony.
Od 6 tygodni auto stoi u mechanika, a on zupełnie bez pomysłów... a mi już ręce opadają. Macie jakieś pomysły bądź doświadczenie co to może być? Warto wykręcać i dawać do sprawdzenia wszystkie wtryski? Już trochę mnie to wszystko kosztowało, a dalej nic nie naprawione.
Wręcz błagam o pomoc Sad
Z góry dziękuje!