I tu jest właśnie to, o czym często pisze - mechanicy naprawiający metodą prób i błędów kosztem klienta. Zero umiejętności diagnostyki.
bulkovsky21 napisał(a):Po konsultacji z mechanikiem dowiedziałem się ze może być to zepusty przepływomierz (tylko, że sytuacja nie zmienia się, gdy jest on podpięty, zarówno wtedy gdy go odepnę).
A dlaczego może? Mechanik nie umie sprawdzić parametrów tego czujnika? Nie wie jakie powinny być prawidłowe odczyty?
bulkovsky21 napisał(a):EGR wstępnie działa prawidłowo nie zacina się, ale nie został też jeszcze wykręcony i dokładnie sprawdzony.
EGR też można zdiagnozować przez komputer. Trzeba tylko posiadać wiedzę na temat jego diagnostyki. Mechanik tego nie umie zrobić?
bulkovsky21 napisał(a):Czujnik doładowania turbiny był także sprawdzany i jest sprawny.
Jeżeli był sprawdzany tak samo jak reszta, to się nie dziwię, że jest sprawny...
Rozumiem też, że ów mechanik tylko popatrzył na turbinę, nawet nie podłączał się do komputera celem konkretnej diagnostyki, albo podłaczył się, pokaząło mu jakiś błąd turbiny albo z nią związany i zaproponował ci regenerację?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...