jeśli włączysz na L będziesz miał zredukowany napęd (więcej momentu na kołach/mniejsza prędkość)
na 4L nie jeździj po asfalcie bo upierdzielisz napęd,
jeśli chodzi o napędzanie to z reduktora pędzone są obydwie osie, przednia i tylna
95 rocznik to chyba jedynka, tam jest klasyczny napęd mechaniczny, bez centralnego dyfra, czyli sprawdź czy masz sprzęgiełka na przedniej osi i czy są zapięte
ogólnie w explozji napęd wygląda tak
jedynka - 2HI, 4HI, 4LO - sprzęgiełka albo automaty, albo manuale
dwójka - 2HI, 4HI, 4LO - sprzęgiełka automaty bez możliwości konwersji na manuale
dwójka SOHC - 4HI Auto, 4HI, 4LO - sprzęgiełka automaty bez możliwości konwersji na manuale, przy
4x4 Auto przód dopinany przy uślizgu kół tylnych (daje się to przerobić na pstryczek żeby mieć 2HI, 2LO, 4HI, 4LO) - zyskujesz kontrolę nad "sprzęgiełkami" przodu.