Brava Rozladowuje akumulator

24 Kwi 2013, 19:01

Witam!
Mam Fiata Brave 1,4.
Naladuje akumulator i po przejechaniu kilkunastu kilometrow jest rozladowany.
Sprawdzalem miernikiem napiecie i jest w porzadku.
Alternator tez laduje jest 14,38.
Aku mam prawie nowy. Na postoju trzyma napiecie.
Alt. laduje ale czemu aku jest rozladowany?
Co moze byc przyczyna?
Mam tez problem z rozrusznikiem bo nie zawsze chce zakrecic tak jakby sie zacinal. Czy to mooze byc problem?
kurek1234
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 30 08 2010
Auto: Fiat Brava
Silnik: 1400
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

25 Kwi 2013, 08:02

Zacznij od sprawdzenia jaki prąd jest pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku i wszystkich odbiornikach.
Następnie naładuj aku, odłącz go od instalacji auta i zostaw na kilka godzin. Nastęnie podłącz i spróbuj odpalić. A jak masz areometr, to po naładowaniu sprawdz gęstość elektrolitu i zrób pomiar po kilku godzinach ponownie. Oczywiście przy odłączonym aku od auta.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

27 Kwi 2013, 07:01

Z aku i alternatorem jest wszystko ok.
Problem tkwil w rozruszniku, kabelki byly rozlutowane i robilo sie jakies spiecie.
Juz naprawilem. Wszystko dziala ;)
kurek1234
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 30 08 2010
Auto: Fiat Brava
Silnik: 1400
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy Opel Astra Sedan z Gliwic
    20 sierpnia 2012 o 6:00 rano, z taśmy produkcyjnej zakładu Opla w Gliwicach zjechała pierwsza Astra Sedan, dając tym samym początek seryjnej produkcji piątego z modeli wytwarzanych obecnie w zakładzie. Elegancki sedan, w ...
    Polski Fiat 518 L Ardita z 1933 roku
    Samochód wyprodukowany w Warszawie na podstawie rozszerzonej licencji Fiata na model 518. Duże 7-osobowe nadwozie oraz silnik o mocy 55 koni. W tamtych czasach była to bardzo nowoczesna limuzyna z hydraulicznymi dwuobwodowymi ...