Buick lacrosse 2006 cxs

21 Maj 2022, 14:11

Jechałem do domu z północnej części stanu Nowy Jork, około 175 mil.

Kreska w połowie wskazywała awarię systemu ładowania i wkrótce po aktywowaniu oszczędzania baterii napięcie akumulatora spadało, gdy to zobaczyłem, wynosiło 11,9 woltów. W ciągu następnych półtorej godziny spadł aż do 9,9 wolta. Trakcja abs i inne rzeczy wyskoczyły lampki ostrzegawcze, a moc samochodu zajęła trochę jazdy, ale bezpiecznie zaparkowałem ją 8 minut od domu.

Po dalszej kontroli widzę, że przewód uziemiający wychodzący z mojej baterii był całkowicie usmażony, taśma była stopiona, drut pod spodem był biały i brzmiał okropnie, jakby kruszył się, gdy go dotknąłem. Samochód odmówił teraz ponownego uruchomienia.

Na początku zimy wymieniłem akumulator i rozrusznik, ale ten samochód zawsze ma problemy z elektrycznością. Ponieważ samochód stracił napięcie, oznaczałoby to, że alternator jest zastrzelony, ponieważ akumulator nie jest ładowany. Wszelkie sugestie byłyby pomocne.
lukutu
 

22 Maj 2022, 09:52

Wygląda na to że alternator słabo ładuje bo jak by nie ładował wcale to nie przejechałbyś takiego dystansu. Trzeba sprawdzić jakie jest napięcie ładowania na wyjściu z alternatora. I porównać z tym na zaciskach akumulatora.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9996
Zdjęcia: 35
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Rzadko spotykane samochody Lexusa. Znasz wszystkie?
    Lexus RX czy LFA to samochody, o których słyszał praktycznie każdy. Ale w historii japońskiej marki powstały auta koncepcyjne, egzemplarze pokazowe, a nawet model produkcyjny, których w Polsce praktycznie nie ...
    Złość i agresja - niebezpieczni kierowcy na drodze
    Agresja, wulgarne gesty, utarczki słowne czy nawet fizyczna przemoc wobec innych uczestników ruchu to objawy syndromu "wściekłego kierowcy", zwanego przez psychologów także Mad Maxem1. Złość i agresja przenosi ...