REKLAMA
Jechałem do domu z północnej części stanu Nowy Jork, około 175 mil.
Kreska w połowie wskazywała awarię systemu ładowania i wkrótce po aktywowaniu oszczędzania baterii napięcie akumulatora spadało, gdy to zobaczyłem, wynosiło 11,9 woltów. W ciągu następnych półtorej godziny spadł aż do 9,9 wolta. Trakcja abs i inne rzeczy wyskoczyły lampki ostrzegawcze, a moc samochodu zajęła trochę jazdy, ale bezpiecznie zaparkowałem ją 8 minut od domu.
Po dalszej kontroli widzę, że przewód uziemiający wychodzący z mojej baterii był całkowicie usmażony, taśma była stopiona, drut pod spodem był biały i brzmiał okropnie, jakby kruszył się, gdy go dotknąłem. Samochód odmówił teraz ponownego uruchomienia.
Na początku zimy wymieniłem akumulator i rozrusznik, ale ten samochód zawsze ma problemy z elektrycznością. Ponieważ samochód stracił napięcie, oznaczałoby to, że alternator jest zastrzelony, ponieważ akumulator nie jest ładowany. Wszelkie sugestie byłyby pomocne.