Butla gazowa

25 Mar 2010, 22:36

witam.
z góry przepraszam jeśli taki temat już był ale jestem nowy i nie znalazłem takiego tematu.
Mój problem polega na tym że posiadam instalacje gazową(legalizacja butli ważna do 2017 roku) i chciałem ją założyć ale instalacja jest używana i gość w AUTO-GAZ mi powiedział żeby ją założyć musi sprawdzić jakieś numery na butli i wtedy mi powie czy jeszcze może ją założyć czy nie. Ja jestem z tego zielony i nie wiem o co biega. Proszę o pomoc
marchelo
Nowicjusz

Miejscowość: Manasterz

25 Mar 2010, 22:46

marchelo napisał(a):legalizacja butli ważna do 2017 roku)

A masz dokument na ten zbiornik gazowy tzn.decyzję TDT... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

25 Mar 2010, 22:55

posiadam gwarancje oczywiście na całą instalację, decyzję TDT ale ona jest z 2007 roku a w wydziale komunikacji mi powiedzieli że jeśli nie będę posiadał aktualnych badań, czyli z 2010 to mi do dowodu nie wiją gazu :???:
marchelo
Nowicjusz

25 Mar 2010, 22:57

A posiadasz rachunek na montaz instalacji gazu????
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

25 Mar 2010, 23:02

całą fakturę za zakup miał kolega od którego kupiłem instalację i nie wiem czy ją ma dalej :???:
marchelo
Nowicjusz

25 Mar 2010, 23:08

marchelo napisał(a):całą fakturę za zakup miał kolega od którego kupiłem instalację

Tu nie chodzi o f-rę na zakup instalacji lecz o f-rę na MONTAZ instalacji gazowej do
samochodu przez uprawniony do tego warsztat...
Na podstawie tego oraz innych dokumentów WK moze dopiero Ci wbić GAZ do DR..
Jezeli będziesz rozmawiał z tym faciem z tego warsztatu to on powinien o tym dobrze
wiedzieć jakie dokumenty musisz mieć zeby zalegalizować to w DR... :!: :!: :sad:
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne