Butle po okresie eksploatacji

01 Paź 2011, 16:39

Co się dzieje z butlami po 20-letnim okresie eksploatacji? Co trzeba z nimi zrobić gdzie oddać?
Czytałam, że gdy skończy sie 20-letni okres homologacji nie można ich już więcej używać.
sabi89
Nowicjusz

01 Paź 2011, 16:53

możesz oddać ja na "badanie" i dalej mieć przedłużona homologacje.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

01 Paź 2011, 20:23

Chce przerobić samochód i nie potrzeba mi już butli, których homologacja się kończy? I co mam z nimi zrobić? Oddać na złom? Do jakiś stacji?

Nie mam zielonego pojęcia :oops:
sabi89
Nowicjusz

04 Paź 2011, 18:39

na złom-tak mi najlogiczniej wyszło,ale może coś trzeba z nią zrobić nie wiem tego napewno to już napiszą chyba nasi drodzy forumowicze
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla?
    Ubezpieczenie motocykla jest obowiązkowe podobnie jak w przypadku samochodu. Warto sprawdzić, ile kosztuje ubezpieczenie motocykla na rynku, bo oferty TU różnią się od siebie. W wyborze najkorzystniejszej polisy pomaga ...
    Skoda Superb Combi - czwarta generacja modelu