C3 czy megane II

10 Sie 2014, 21:38

Witajcie,

Szukam auta dla dziewczyny do 12-14k, mało awaryjne, ekonomiczne ( 100 km dziennie, więc będzie to zapewne benzyna wrzucona w gaz).

Wytypowaliśmy Trzy konkretne już auta:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Doradzi ktoś z kolegów, który z tych Trzech wyżej wymienionych autek najlepiej?

Która jednostka miej awaryjna, bardziej ekonomiczna, lepsza pod gaz. Tańsza eksploatacja?
labamba
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Polo 4, Saxo

10 Sie 2014, 21:56

C3 jest mniej awaryjne. Ma go moja ciocia i nie narzeka. Megane II podobno mocno awaryjne. O ile dobrze pamiętam to szwamkuje elektronika. A weźcie coś innego pod uwagę. Może Ford Fiesta MK6, Opel Corsa C, Skoda Fabia I, Fiat Grande Punto? Rozważ.
BK1928
Zaawansowany
 
Posty: 604
Prawo jazdy: 06 06 2014
Auto: Mercedes-Benz Klasy E W212
Silnik: E200 CDI 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2010

10 Sie 2014, 23:31

Przy przebiegach 100 km dziennie szukaj auta minimum klasy C z jakimś mocniejszym silnikiem. Ja w tym momencie proponuję Astre G lub młodszego odpowiednika Chevroleta Lacetti. W obu przypadkach silnik 1.8 z LPG.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

11 Sie 2014, 19:30

A może Ford Focus Mk1 FL? Koniu. Ty jesteś wielkim znawcą tych aut. Jaki silnik polecasz dla tej dziewczyny?
BK1928
Zaawansowany
 
Posty: 604
Prawo jazdy: 06 06 2014
Auto: Mercedes-Benz Klasy E W212
Silnik: E200 CDI 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2010

11 Sie 2014, 19:34

Nie widzisz że ma być LPG? Focus w takim wypadku odpada.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ile hybrydy jest w samochodzie elektrycznym?
    Samochody elektryczne są niemal tak stare jak sama motoryzacja. Mimo to uważa się je obecnie za nowość na motoryzacyjnym rynku. To dlatego, że na przełomie XIX i XX wieku przegrały one konkurencję z samochodami spalinowymi ...