Dzida, tu jest chyba błąd
![Uśmiechnięty :-)]()
Diesle w Bravo nie miały M32 tylko fiatowską skrzynię, ta akurat nie była usterkowa.
"Rodzaje skrzyń występujące w Bravo II:
C514 - fiatowska 6 biegowa, występuje w benzynowym silniku 1.4 16v 90KM
C530.5 - fiatowska 5 biegowa, występuje w silniku diesla 1.9 Multijet 8v 120KM
C530.6 - fiatowska 6 biegowa, występuje w silnikach diesla 1.9 Multijet 16v 150KM oraz 1.6 Multijet 105/120KM, wsteczny tam gdzie 6 bieg
C542 (F40) - oplowska 6 biegowa (kod opla F40), występuje w silniku diesla 2.0 Multijet 16v 165KM, wsteczny obok jedynki
C544 (M32) - oplowska 6 biegowa (kod opla M32), występuje w benzynowym silniku 1.4 16v T-jet 120/150KM, wsteczny obok jedynki, tylko roczniki 2007-2010
C635 - fiatowska 6 biegowa, występuje w benzynowym silniku 1.4 16v T-jet 120/150KM oraz 1.6 Multijet 105/120KM, wsteczny także obok jedynki, tylko roczniki 2010-2014"
Źródło:
https://nuovabravoklub.pl/viewtopic.php?t=102