Cadillac CTS. Warto?

23 Lut 2009, 21:31

Witam. Niedawno pisałem o koledze, który chciał kupić mercedesa w220, lecz po tym jak pokazałem mu opinie, które napisaliście zrezygnował z jego zakupu. Teraz uwziął sie na Amerykańca, mianowicie Cadillaca CTS.
Prosze o jak najwięcej info o tym aucie. Chodzi mi o taki np.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Volvo
Początkujący
 
Posty: 236
Miejscowość: Piekło

23 Lut 2009, 22:31

Cadillak CTS? :shock: WARTO,WARTO,WARTO.To bryka ktora obala mity o Yankeskich ,paliwożernych smokach.Ten jest oszczedny,ok 11L przy silniku 311 konnym i 8L na trasie to jest? :shock: Tak byłem ciekaw kto i kiedy zapyta o ten samochod,To Fantastyczny Samochod z Fantastycznym wygladem ,Europejscy konkurenci chowają glowę z podziwu chyba!Co jeszcze?Radość z jazdy niesamowita,kolega pyta o brykę po prostu nieziemską!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

20 Sie 2009, 20:33

A jak jest z serwisem do tego auta ? Można kasowac błedy domowym sposobem podłaczając do laptopa u kolegi w warsztacie ? Co sie najczesciej psuje i czy jest szanas naprawienia go w Polsce, ewentualnie wjakim mieście. Naprawde powaznie sie zastanawiam nad kupnem tego auta ale jak komuś mówie to wszyscy mi odradzaja ze względu na serwis. Jak te duze silniki wspópracują z instalacjami LPG ?
pershing
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: śląsk

21 Sie 2009, 00:02

Z tego co mi wiadomo (a czy to prawda to nie wiem )
+ jest silnik dobrze brzmi... I jest w miare bezawaryjny. Skrzynia nie zwala znóg ale dobrze współpracuje z motorem. Podróż tym autem jest komfortowa ze względu na wykonanie, elegancje i do tego wszystkiego dobre zawieszenie. Troche gorzej z widocznoscią natomiast jeżeli chodzi o miejsce to nie powinno go nikomu zabraknąć...
Z częściami największy problem... Nowe są bardzo drogie a zamienników nie ma bądź bardzo cięzko je dostać... :roll:
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

21 Sie 2009, 09:24

pershing napisał(a):A jak jest z serwisem do tego auta ? Można kasowac błedy domowym sposobem podłaczając do laptopa u kolegi w warsztacie ? Co sie najczesciej psuje i czy jest szanas naprawienia go w Polsce, ewentualnie wjakim mieście. Naprawde powaznie sie zastanawiam nad kupnem tego auta ale jak komuś mówie to wszyscy mi odradzaja ze względu na serwis. Jak te duze silniki wspópracują z instalacjami LPG ?

Błędy ogólne możesz skasować bez problemu, abs i poduszki będziesz potrzebował lepszego skanera. Trochę warsztatów specjalizujących jest w naszym kraju. Napisz skąd jesteś albo zarzyj na fora miłośników aut amerykańskich. Np. na Śląsku w Żorach jest dobry koleś na ulicy Osińskiej, posiada profesjonalny sprzęt i dobrze zna się na automatach. Co się psuje? To samo co w innych samochodach, tzn. jak dbasz to nie wiele ;) Ważne żeby nie kupić zajeżdżonego egzemplarza. Wymianę oleju albo klocków potrafi przeprowadzić byle warsztat. Ja wydałem na instalację ok 4000 tys zł (pełna sekwencja) i jestem bardzo zadowolony bo koszty użytkowania takiego kolosa są po prostu śmieszne.
Daro20VT napisał(a):Z częściami największy problem... Nowe są bardzo drogie a zamienników nie ma bądź bardzo cięzko je dostać... :roll:

To nie do końca prawda. Większość podstawowych części eksploatacyjnych dostaniesz od ręki w polskich sklepach internetowych, nawet jak jakiejś nie mają to ci sprowadzą. Ceny... hmm porównywane do oryginałów VW ;) więc chyba nie tak strasznie. Problem pojawia się gdy trzeba zamówić elementy blacharskie, to zajmuje dużo czasu bo płynie to statkiem i może zająć 2 miesiące. No chyba że znajdziesz tu jakiegoś rozbitka bo rozumiem że to w miarę nowe auto i niezbyt rzadkie więc jest szansa ;) Ja zamawiam sobie części sam bezpośrednio w stanach przy pomocy karty kredytowej. Banał, paczka przychodzi po 5-10 dniach, zupełnie jak byś zamówił z naszego sklepu, tak jest o wiele taniej.
karlone
Zaawansowany
 
Posty: 675
Miejscowość: Śląsk

21 Sie 2009, 09:35

Dlatego napisałem "a czy to prawda to nie wiem" nie znam się na amerykańskich wozach :mrgreen:
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

21 Sie 2009, 15:20

Dzięki Karolone, jestem z Częstochowy (także od Żor całkiem niedaleko), kilka dni temu sprzedałem swoje A6, obecnie jestem za granicą, po powrocie będę chciał kupić jakieś auto, CTS mi się mega podoba, czytałem o jego właściwościach jezdnych i wszyscy go chwalą. Zastanawiałem sie jeszcze nad Charger-em i 300C, ale jak wsiadłem do tych aut to się załamałem wykończeniem, z zewnątrz zajebiście wyglądają a w środku sam plastik, CTS pod tym wzgledem bije je na głowę. Mam jeszcze jedno pytanie, komu nie powiem ze chce kupić to auto odradzają mi je właśnie ze względu na serwis i że ożenię się z tym autem i jak za parę lat będę je chciał sprzedać to będzie duży problem, co Ty na to ?
Jak możesz to odezwij się na gg :3639739
pershing
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: śląsk

21 Sie 2009, 20:21

z przodu troche jak vectra c :twisted:
andrewb25
 

21 Sie 2009, 21:55

Jak dla mnie to grzech montować gaz w silniku 3,2. Co do tego autka możesz się rozejrzeć dokładnie pod względem stanu technicznego itp...
vw
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 354
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Skoda Octavia RS
Skrzynia biegów: Manualna

21 Sie 2009, 22:49

Dlaczego... Jeśli silnik jest bez turbo i gaz się dobry założy to bez problemu autko będzie śmigać
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

22 Sie 2009, 15:21

vw napisał(a):Jak dla mnie to grzech montować gaz w silniku 3,2. Co do tego autka możesz się rozejrzeć dokładnie pod względem stanu technicznego itp...
a co to za grzech wydawać mniej, ważne żeby gaz był dobrze zrobiony wtedy setki tysięcy kilometrów gwarantowane. Jak jest dobry magik to nawet będzie lepiej jeździł na gazie niż na benie.
karlone
Zaawansowany
 
Posty: 675
Miejscowość: Śląsk

22 Sie 2009, 20:14

Dokładnie, śmieszą mnie goście którzy mówią "jak Cie stac na takie auto to powinno się Cie stać na jego utrzymanie" Powodzenia... Kupujcie sobie nowe Thalie i Pandy. Na pewno bedzie was stac na utrzymanie tych zajebistych wozów. :mrgreen:
pershing
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: śląsk

22 Sie 2009, 20:30

Daro teraz już są takie instalki LPG ,że założysz nawet do silnika z turbo bez problemu,trzeba tylko założyć parownik o wystarczającej wydajności.Jedynie jak na razie problemy stwarzają silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

24 Sie 2009, 22:56

Ktos jeszcze jakies opinie na temat CTS-a przytoczy ?
pershing
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: śląsk